کد خبر 35804
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۶

برخي منابع سياسي عراقي اعلام کرده‌اند که نيروهاي بازمانده از فدائيان صدام، در کنار قواي سعودي به سرکوب مردم بحرين مي‌پردازند.

به گزارش مشرق،خبرگزاري براثا گزارش داد منابع سياسي عراق اعلام کردند که برخي از رهبران مخالف دولت در بحرين اعلام کرده‌اند که تعدادي از بازماندگان رژيم بعث عراق و فدائيان صدام حسين، ديکتاتور سابق اين کشور در سرکوب مردم انقلابي بحرين با نيروهاي عربستاني همکاري مي‌کنند.

بر اساس اعلام اين منابع در يک کنفرانس مطبوعاتي، رهبران نيروهاي مخالف بحريني اعلام کردند که نظاميان سعودي در حمله و بازرسي از بحريني‌ها شرکت مي‌کنند و در کنار آنها نيز افرادي با ماسک حاضر هستند که لهجه عراقي دارند و به نظر مي‌رسد که از عناصر حزب منحله بعث باشند. آنها همچنين مانند گروه السيافه که از سوي صدام براي قلع و قمع مردم عراق تشکيل شده بود، شمشير در دست دارند.

انقلابيون بحريني با اشاره به اينکه تلاش گسترده‌اي در زمينه بازداشت سران مخالف بحرين وجود دارد، تاکيد کرد که در کنار هر گروهي که براي اين منظور تشکيل شده، تعدادي از اين افراد سياهپوش بعثي حضور دارند.

عربستان و امارات تعدادي از نيروهاي نظامي خود را با عنوان نيروهاي سپر جزيره براي حمايت از حکومت ديکتاتوري آل‌خليفه در بحرين و قلع و قمع مردم معترض بحريني به اين کشور اعزام کرده‌اند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس