کد خبر 357457
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۷

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج امروز ( یکشنبه ) در دیدار با مسئولان فدراسیون قایقرانی بر کمک بسیج به توسعه این ورزش تاکید کرد.

به گزارش مشرق، نشست مشترک غلامرضا امینی و وحید مرادی رییس و دبیر فدراسیون قایقرانی با کاظم یزدانی رییس سازمان تربیت بدنی بسیج صبح امروز برگزار شد.

امینی در این نشست گفت : تاکنون در رشته قایقرانی فعالیت های خوبی در عرصه استعدادیابی صورت نگرفته است و با توجه به تجربه بسیج در راه اندازی پایگاه های استعدادیابی و باشگاه ها ، فدراسیون قایقرانی علاقه مند است تا از تجربیات بسیج برای گسترش این ورزش و شناخت استعدادهای قایقرانی و پروروش آنها برای رسیدن به مدارج قهرمانی استفاده کند.

وی افزود: در همین زمینه تشکیل یک کارگروه مشترک برای تنظیم تفاهم نامه می تواند قدم اول در راه این همکاری باشد تا در آینده نزدیک با امضای این تفاهم نامه و همکاری های دو طرف، بتوانیم از ظرفیت های پایگاه های استعدادیابی برای موفقیت های بیشتر این رشته ورزشی در میادین آسیایی و جهانی استفاده کنیم.

مرادی دبیر فدراسیون قایقرانی هم با اشاره به فعالیت های بسیج در عرصه ورزش اظهار داشت: بسیج تاکنون فعالیت های زیادی در عرصه ورزش های مختلف انجام داده است و این نیروی مردمی می تواند در ورزش قایقرانی هم منشا تاثیرات زیادی باشد.

وی ادامه داد: با توجه به ظرفیت و گستردگی فعالیت پایگاه های استعدادیابی می توانیم با همکاری با بسیج در استان هایی که امکانات آبی کافی برای ورزش قایقرانی وجود دارد، این رشته را فعال کنیم تا در آینده نتایج مطلوب تری در این رشته ورزشی در مسابقات بین المللی کسب کنیم.

رییس سازمان تربیت بدنی بسیج نیز در این نشست با اعلام آمادگی بسیج برای کمک به ورزش قایقرانی گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی براین که بسیج هر جا کمبودی احساس شد باید ورود پیدا کند، ما هم در بسیج با توجه به اینکه جای مراکزی مانند پایگاه های استعدادیابی را در ورزش ایران خالی می دیدیم و خلاء آن را احساس می کردیم به عرصه ورزش و راه اندازی پایگاه های استعدادیابی ورود پیدا کرده ایم.

وی اظهار داشت: بسیج فعالیت های خود را از چهار سال قبل در این زمینه آغاز کرد و در حال حاضر 120 پایگاه استعدادیابی در 10 رشته ورزشی در سراسر کشور فعالیت می کنند و حدود 5 هزار ورزشکار در این پایگاه ها در حال آموزش هستند.

یزدانی با اشاره به افزایش این رشته های ورزشی به 15 رشته از سال آینده گفت: یکی از رشته هایی که از سال آینده اضافه می شود رشته قایقرانی است و امیدوارم با استفاده از امکانات و تجربه هایی که در سال های گذشته داشته ایم به توسعه ورزش قایقرانی کمک کنیم.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس