کد خبر 357431
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۵

امام جمعه موقت تهران گفت: غیرت دریادلان نیروی دریایی، مانع از تعرض تروریسم دریایی به ناوگان تجاری کشور در دریا است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام والمسلمین «کاظم صدیقی» در صبح گاه کارکنان نیروی دریایی ارتش افزود: آنگونه که غیرت شما دریادلان اجازه نمی دهد بیگانگان و تروریسم دریایی به ناوگان تجاری کشور در آبهای آزاد و بین المللی کوچک ترین تعرض وجسارت داشته باشند و کاروانهای تجاری و نفتکش را از شر دزدان دریایی در امان می دارید و به مقصد می رسانید، حتی فراتر از آن به کشورهای دیگر هم کمک می کنید، باید در گام اول خود را به ساحل نجات و امن امام حسین(ع) برسانید.

وی با تاکید بر اینکه شما نیروهای مسلح نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستید که اسلام را با غدیر و حادثه عاشورا زنده نگه می دارید، افزود: اگر امروز در منطقه و در دنیا قدرت اول سیاسی به شمار می روید و اگر شرق و غرب از قدرت نظامی شما هراس دارند، همه اینها دلیل بر ایمان، اقتدار و ولایتمداری شماست پس گوارایتان باد این توانمندی و افتخار.

صدیقی با بیان اینکه نیروهای مسلح نیروهای جهادی اند و رییس آنان امام حسین(ع) است، خاطر نشان کرد: شما جزء تاریخ سازها و قهرمان های تاریخ و در زمره افتخار آفرنیان جهان محسوب می شوید. هشت سال دفاع مقدس و روحیه ای که خداوند بعد از آن هشت سال به شما عنایت فرموده است، موجب آن شده تا همیشه در حال جهش بوده و به جایگاه های والا دست یابید.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه همه نزدیکان امام حسین(ع) زندگیشان جهادی بود، اذعان داشت: شما شاگردان مکتب امام حسین(ع) و عاشورا هستید و هم شمایید که در دریاها پرچم امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع) را برافراشته اید، پس به خود ببالید که کشتی نجات امام حسین(ع) از درون شما عبور می کند و امام حسین(ع) با شما دریایی ها بیشتر انس دارد و شما را بیشتر دوست دارد پس دستتان را به امام حسین(ع) بدهید و همانگونه که شعارتان را «راه ما راه حسین (ع)است» قرار داده اید. انشاالله که رهروان خوبی برای حضرتش باشید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس