کد خبر 357128
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

سازمان لیگ اسامی ۲۷ بازیکنی را که کارت معافیت‌شان ابطال شده است، اعلام کرد.

به گزارش مشرق، با توجه به گزارش شماره 3352/110 در 15 مهر 93 مهدی تاج، نایب رئیس فدراسیون فوتبال و رئیس سازمان لیگ فوتبال مبنی بر ابطال کارت معافیت 27 بازیکن شاغل در فوتبال کشور از سوی سازمان نظام وظیفه نیروی انتظامی جهوری اسلامی ایران و اینکه با ابطال کارت معافیت بازیکنان مذکور، نامبردگان سرباز وظیفه محسوب شده می‌شوند، آنها اجازه فعالیت ورزشی در تیم‌های فعلی خود را ندارند.

بنابراین کمیته انضباطی با استناد به بند 14 ماده 68 آیین‌نامه انضباطی ادامه حضور آرش افشین، ولید مشایی‌زاده، ابراهیم صالحی، محمد معاوی، عباس عسگری، میلاد شیخی، توحید غلامی، میلاد مدیرروستا، کوشا بختیاری‌زاده، امیر شرفی، فربد دهکردی، میثم کریمی، بختیار رحمانی، سعید حلافی، وحید نجفی میرچی، سید علیرضا ابراهیمی، عباس پورخسروانی، مهدی محمد‌زاده، محمد حسین مهرآزما، آرمان شهدادنژاد، حامد زمانی، مهربان عیسی پوران، سینا عشوری، رضا طاهری، فرهاد سالاری‌پور، علی حمودی و حسین ماهینی در فعالیت‌ها و مسابقات تیم‌های فعلی‌شان را ممنوع اعلام کرد.

بدیهی است که هر گونه فعالیت فوتبالی بازیکنان فوق نیز منوط به مجوز رسمی سازمان نظام وظیفه بوده و این رأی قطعی است.

به گزارش مشرق، در این فهرست نام شجاع خلیل‌زاده، امید عالیشاه و یکی، دو بازیکن دیگر از جمله (مهرداد پولادی) در فهرست کسانی که کارت معافیتشان باطل شده نیست. البته هنوز مشخص نیست که به اسامی این فهرست باز هم اضافه خواهد شد یا جنجال کارت های معافیت از سربازی با همین فهرست به اتمام می‌رسد؟
منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    به نظرم به این 27 شاهزاده باید جوایز نفیس و حقوق مادام العمر داد و لقبی هم مثل لرد برایشان در نظر بگیرند . واقعا 2 سال تفریح در شمال و تبریز برای این ها کمه . از آن طرف رعیت زاده هایی که مجرم هستند و لب مرز با شرایط بد آب و هوایی و امنیتی دست و پنجه نرم می کنند باید مجازات بشوند چون حقوق انسانی پایین تری دارند . شما فوتبالیست گرامی هم عجله کن تا شاهزاده شوی ، برو سر 10 تا سازمان کلاه بگذار و پول زیرزیرکی رد کن ، نهایتا اگر گیر بیافتی از شما تجلیل می شود . کاش هم شاهزاده بودم نه رعیت .
  • احسان ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    خیلی خوب نوشتی عدالت علی کجاست
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    قشنگ بود و فاجعه بارتر رسانه های زرد هستند که دنبال ماستمالی کردن قضیه هستند!
  • مجید ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۳
    0 0
    اقا جعل اسناد و مدارک دولتی مگه جرم نیست چرا دادگاه نمی فرستن به وضعیتشون رسیدگی بشه
  • ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    خدايا از تو بخاطر اين همه عدالت در كشورم متشكرم
  • محمد110 ۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۴
    0 0
    حامد زمانی؟؟ من که هیچ کدوم از اینا را نمیشناسم اما چرا اون بابائی که مفسد اقتصادیه و چند برابر اینا به اشتغال و اقتصاد مملکت ضربه میزنه رو با اسم رمز معرفی میکنید اما اینا رو.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس