فرمانده انتظامي آذربايجان‌شرقي گفت: مردم مراقب باشند، چراکه به‌دليل سفرهاي نوروزي، سرقت نيز افزايش مي‌يابد.

به گزارش مشرق، سردار مسعود خرم نيا در گفت‌وگو با برنا در تبريز با بيان اين مطلب افزود: روزهاي نوروز فرصت مناسبي را براي سارقان بوجود مي‌آورد تا اقدام به سرقا نمايند به‌طوري که در اين ايام سرقت خودرو، منزل و اماکن دولتي افزايش چشمگيري دارد.

وي تصريح کرد: به اين دليل براي جلوگيري از وقوع سرقت‌ها اقدامات مهمي توسط پليس صورت گرفته است.

فرمانده انتظامي آذربايجان شرقي گفت: با هماهنگي مقامات قضايي استان و زندان تبريز ليست سارقاني که به تازگي آزاد شده و يا به مرخصي رفته‌اند دريافت شده تا در اين ايام تحت کنترل باشند، همچنين بر اساس جغرافياي جرم و اطلاعات و سوابق مناطقي که احتمال افزايش سرقت وجود دارد به گشت‌هاي محسوس و نامحسوس خود ماموريت‌هاي ويژه‌اي داده شده است.

وي با بيان اينکه پليس در هر جا و مکاني حضور دارد اظهار داشت: در سطح آذربايجان‌شرقي 275 واحد گشت با اتومبيل، 162 گشت موتوري و 400 گشت پياده به فعاليت و تامين امنيت خواهند پرداخت، همچنين 24 واحد گشتي نيز در هتلها،اقامتگاه‌ها و ... حضور مداوم حواهند داشت.

سردار خرم نيا تاکيد کرد: پليس تلاش مي‌کند تا با به‌کارگيري تمام توان خود مردم نوروز آرامي را سپري کنند ولي در اين ميان مردم نيز بايد حافظ اموال خود باشند و هنگام سفر کليه موارد امنيتي را در خصوص منازل و اتومبيل‌هاي خود را رعايت نمايند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس