معاون حج و عمره سازمان حج و زیارت از اعلام خبر وزیر بهداشت در خصوص اعلام ابتلای ۵ تن از حجاج به کرونا تعجب کرد و گفت: ۲ ماه و نیم است که این بیماری در عربستان کنترل شده است.

 به گزارش مشرق، ناصر خدرنژاد در پاسخ به سوالی در خصوص اعلام ابتلای 5 نفر از حاجیان کشورمان به کرونا توسط وزیر بهداشت اظهار داشت:‌ اصلاً کرونا ویروس در حدود 2 ماه و نیم است که حتی یک مورد هم در عربستان مشاهده نشده است یعنی از تقریباً از انتهای عملیات عمره تا الآن کرونا ویرویس که می‌گفتند فصلی است در کنترل بوده است.

وی اضافه کرد: حتی در عربستان هم در این سفر به هیچ وجه در ویروس وجود نداشت و برخلاف زمان عمره که این ویروس سروصدا داشت کنترل نهایی شده بود، نکته مهم اینجاست که ما در آن زمان که همه عربستان درگیر آن بودند یک نفر ویروسی نداشتیم، الان که آن‌ها هیچ‌کدام درگیر آن نبودند، 5 نفر ویروسی داشتیم؟

معاون حج و زیارت سازمان حج و زیارت تصریح کرد: اگر ابولا را می‌گفتند می‌شد توجیه کرد که در کل دنیا هم وجود دارد اما کرونا دیگر موردی ندارد و اصلاً در خود عربستان هم کنترل شده بود خیلی تعجب می‌کنم مورد را از کجا می‌گویند.

سید حسن هاشمی قاضی زاده روز چهارشنبه در دیدار عمومی خود با مردم شهرستان ابهر، با اشاره به این‌که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این حوزه برنامه های متعددی دارد، افزود: پنج مورد بیمار مبتلا به کرونا ویروس از افراد به هنگام بازگشت از سفر خانه خدا در پایگاه های بهداشتی فرودگاه‌های کشور شناسایی و نسبت به درمان آن‌ها اقدام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس