کد خبر 356674
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۹

رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: انش الله معوقات خانواده های شاهد فردا پرداخت شده و عصر فردا و یا صبح پنجشنبه قابل برداشت خواهد بود.

به گزارش مشرق،‌ حجت الاسلام والمسلمین شهیدی محلاتی در گفتگو با شریان نیوز  در خصوص شخصیت آیت الله مهدوی کنی گفت: آیت الله مهدوی کنی از روز اول تا به امروز که از دنیا رفتند پیرو ولایت فقیه بودند و هر دستوری که ولی فقیه امر میکردند ایشان اطاعات می کرد.

وی در رابطه با مطالبات  خانواده های شاهد و ایثارگر افزود: پرداخت مطالبات خانواده های شاهد و ایثارگر از مهم ترین دغدغه های من از ابتدای حضورم در بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و هست.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: به فضل خدا مطالبات خانواده های ایثارگر که از سال 86 باقی مانده بود پرداخت شده است و تنها مطالبات خانواده های شاهد باقی مانده، که با هماهنگی های صورت گرفته این مطالبات پرداخت شد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی درباره نحوه و زمان پرداخت مطالبات افزود: این طور که به من اطلاع داده اند پرداخت مطالبات از طریق موسسه کوثر صورت گرفته و  قابل برداشت است.

 وی در پایان گفت: پرداخت مطالبات خانواده های شاهد و ایثارگر با مساعدت رئیس جمهور محترم صورت گرفت که بنده همین جا از ایشان تشکرمی کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدرضا ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۵
    0 0
    آیا مطالبات خانواده های شهدا مربوط به سالهای 91و92 نیز پرداخت خواهد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس