سردار همدانی مشاور فرمانده کل سپاه گفت: مطمئناً قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با سرعتی که در طول این مدت حرکت کرده و با توجه به تجربه‌هایی که کسب کرده همچون دوران دفاع مقدس‏، روز‌به‌روز فتوحات بیش‌تری خواهد داشت.

به گزارش مشرق، سردار حسین همدانی مشاور فرمانده کل سپاه در بازدید از نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در مجلس شورای اسلامی‏، ضمن بیان جملاتی از امام و رهبری درباره «باور به توانستن» گفت: قرارگاه در حد ظرفیت و توان خود و نیز با توجه به محدودیت‌های موجود‏، نمره قابل قبولی در تحقق شعار «ما می‌توانیم» کسب کرده است.

وی افزود: نیروهای قرارگاه همان بچه‌های زمان دفاع مقدس با همان تفکر بسیجی و روحیه ایثار، جهاد، شهادت و شجاعت بودند که توانستند در عرصه سازندگی و آبادانی ایران اسلامی قدم‌های بلندی بردارند و بدون شک‏، نیت خیر و اعمال آن‌ها در پیشگاه الهی محفوظ و مأجور است.

سردار همدانی گفت: مطمئناً قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) با این سرعتی که در طول این مدت حرکت کرده و با توجه به تجربه‌هایی که کسب کرده همچون دوران دفاع مقدس‏، روز‌به‌روز فتوحات بیش‌تری خواهد داشت.

مشاور فرمانده کل سپاه با اشاره به همکاری قرارگاه با پیمانکاران بخش خصوصی گفت: همان‌گونه که جنگ ما دولتی نبود و متکی به مردم بود، سازندگی ما نیز با توان مردمی در حال انجام است و قرارگاه در این میان فقط به عنوان موتور محرک عمل می‌کند.

نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از 27 تا 30 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های خانه ملت‏، برپا است.


منبع: سپاه نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس