کد خبر 356018
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴

ورزش صبحگاهی کارکنان ستاد وزارت دفاع ، امروز سه‌شنبه با حضور سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان، وزیر دفاع و پشیتیبانی نیروهای مسلح برگزار شد .

به گزارش مشرق به نقل از  اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع ؛ سردار دهقان پس از انجام ورزش صبحگاهی به همراه کارکنان  ستاد وزارت دفاع،  در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن  تبریک روز ورزش و  تربیت بدنی خدمت  ملت شریف و بزرگوار ایران  به ویژه قهرمانان ، ورزشکاران و  کارکنان نیروهای مسلح  گفت : در نیروهای مسلح تربیت بدنی و ورزش یک امر لازم ، واجب و ضروری محسوب می شود  و بایستی همه همکاران  از لحاظ جسمانی ،  همواره آمادگی کامل برای حضور در تمامی صحنه ها و عرصه های مختلفی که اقتضای ماموریت آنها محسوب می شود  را دارا باشند .

وزیر دفاع با بیان اینکه  انجام  ورزش همگانی  ، سلامتی ، شادابی ، گشاده رویی و تقویت روحیه برای انجام بهتر ماموریت ها  را به ارمغان می آورد تصریح کرد : در معارف اسلامی تاکید بسیاری  نسبت به  انجام  ورزش های  همگانی  نظیر  شنا ، اسب سواری و تیراندازی شده که خوشبختانه این برنامه های ورزشی در نیروهای مسلح  نیز گنجانده شده است .

سردار دهقان افزود : در مجموعه وزارت دفاع ، ورزش های همگانی به خصوص در زمینه های رزمی و دفاع شخصی  به شکل جدی مورد توجه قرار گرفته و همکاران ما در هفته حداقل سه برنامه ورزشی را انجام می دهند که انشاءالله تلاش خواهیم کرد تا برنامه های ورزشی    بیشتری را مورد توجه و اهتمام قرار دهیم .

وزیر دفاع استقبال کارکنان وزارت دفاع را از برنامه های ورزشی تحسین برانگیز دانست و تصریح کرد : ایجاد مراکز بیشتر در زمینه ورزش و سلامت ، ضمن فراهم کردن مشارکت بیشتر  کارکنان در ورزش همگانی ،  نشاط وپویایی  را برای کارکنان وسازمان به ارمغان خواهد آورد.

سردار دهقان افزود : انشاءالله ملت ما ، گرایش به ورزش را بیش از پیش در درون خود نهادینه و فرهنگ ورزش و ورزشکاری را  توسعه دهند و همه دست اندرکاران امور ورزش به ویژه در نیروهای مسلح،  برنامه هایشان را به نحو مطلوبی به اجرا گذارند  و اگرچه بحث های قهرمانی و تخصصی خاص نیز می تواند مورد توجه باشد،  اما بایستی به طور عموم به سمت ورزش های همگانی و آنچه به سلامت افراد کمک می کند حرکت کنیم .

وزیر دفاع در پایان با اشاره به موفقیت خیره کننده ورزشکاران معلول و جانباز در مسابقات پارا آسیایی اینچئون  تاکید کرد: پیروزی های این عزیزان موجب سربلندی و افتخار ایران عزیز است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس