کد خبر 355436
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰

ارتش عراق ده ها تروریست را در شهرهای تکریت ، الرمادی و الشرقاط به هلاکت رساند و با کمک مردم به زودی استان دیالی را پاکسازی خواهد کرد سپس به پاکسازی استان های الانبار و صلاح الدین خواهد پرداخت.

به گزارش مشرق، "وسام التمیمی" خبرنگار العالم روز یکشنبه گزارش داد، عملیات ارتش در استان صلاح الدین همچنان ادامه دارد و ارتش به سوی شهر بیجی پیشروی می کند و چند شهر شمالی این استان را پاکسازی کرده است و جاده بیجی – تکریت را به کنترل خود درآورد.

وسام افزود : آخرین اطلاعات نشان می دهد که جنگنده های ارتش عراق یک موضع داعش را در شهر تکریت هدف قرار دادند که به کشته شدن حداقل 30 تروریست منجر شد و روز شنبه نیز دو عضو ارشد داعش را در مناطق الصینیه و الضلوعیه به هلاکت رساند و چند منطقه را بازپس گرفت.

وسام خاطرنشان کرد: بالگردهای ارتش روز شنبه همچنین حداقل 30 عضو داعش را در شهر الشرقاط استان صلاح الدین از پا در آوردند و حدود 30 تروریست دیگر نیز امروز در حملات هوائی ارتش به مواضع داعش در شهر الرمادی استان الانبار به هلاکت رسیدند.

وی تأکید کرد: ارتش از 2 روز پیش عملیاتی را در مناطق التأمیم و کیلومتر 5 استان الانبار آغاز کرده است و تا پاکسازی کامل این دو منطقه از تروریست ها به عملیاتش ادامه خواهد داد؛ عملیات ارتش در شهر المقدادیه استان دیاله نیز ادامه دارد استانی که در مقایسه با دیگر استان های ناآرام وضعیت امنیتی بهتری دارد.

وسام درباره رأی اعتماد مجلس نمایندگان عراق به وزرای پیشنهادی دفاع و کشور گفت : مردم عراق امیدوارند که انتخاب وزرای دفاع و کشور به بهبود وضعیت امنیتی کشورشان کمک کند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس