کد خبر 354917
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱

محمد عباس‎زاده مهاجم مازني پرسپوليس که در ديدار روز پنجشنبه تيمش مقابل حريف بوشهري در جام حذفي بسيار پرسروصدا حاضر شد، بدون شک از سوي باشگاه و حميد درخشان با جريمه و توبيخ مواجه مي‌ شود.

به گزارش مشرق، عباس زاده پس از گلی که به ثمر رساند و پنالتی ای که از دست داد در ابتدای نیمه دوم مسابقه توسط درخشان تعویض شد تا جایش را به پیام صادقیان برود اما او در اقدامی پرحاشیه بجای نشستن بر روی نیمکت مستقیم به رختکن رفت و پس از چند دقیقه که گویا متوجه این حرکتش شد به نیمکت برگشت.

عباس زاده در پایان مسابقه مورد شماتت تعدادی از بزرگان تیم قرار گرفت و جالب اینکه او مدعی شد به دلیل مشکلات گوارشی مجبور به حضور در رختکن بوده است. توجیهی که نه مورد توجه بزرگان تیم قرار گرفت و نه حمید درخشان. در همین ارتباط اخبار موثق "ورزش سه" حاکی از آن است که این مهاجم مازندرانی قرار است از سوی درخشان و باشگاه مورد توبیخ قرار گیرد. از این رو اگر در روزهای آینده شنیدید که بخشی از قرارداد او کسر شده یا مقابل سایپا بازیکنی چون مهدی طارمی به عنوان مهاجم نوک به میدان رفت چندان تعجب نکنید. این در حالی است که دست درخشان به شدت از نظر نیروی انسانی و بازیکن خالی است، در این مدت انتقادات زیادی متوجه سرمربی پرسپولیس شده که چرا با بازیکنان متمرد و بی انضباط تیمش برخورد نمی‌ کند آن هم در حالی که حمید درخشان به جای تعداد بازیکنان کافی تنها 13 یا 14 بازیکن دارد که می‌ تواند روی آنها حساب کند اما به رغم همین قضیه و کمبودهایی که در تیم درخشان دیده می‌ شود او بی شک با عباس زاده برخورد خواهد کرد.
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس