رئیس سازمان صداوسیما گفت: مداحان در فتنه ۸۸ فریب دشمن را نخوردند.

به گزارش مشرق، عزت‌الله ضرغامی عصر پنجشنبه در آیین اختتامیه دوازدهمین اجلاسیه پیرغلامان حسینی با بیان اینکه پیرغلامان اهل بیت(ع) چشم و چراغ ما هستند که تجلیل از آن‌ها بسیار ارزشمند است، اظهار داشت: تجلیل از پیرغلامان حسینی تجلیل از همه خوبی‌ها و فضیلت‌ها است

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مداحی را کار ارزشمند و بزرگ توصیف می‌کنند، خاطرنشان کرد: کار مداحی یک کار بسیار مهم و شایسته است.

وی در ادامه با اشاره به فتنه ۸۸ و یارگیری دشمنان از همه اقشار به جز مداحان، عنوان کرد: آنجا فتنه ضربه می‌زند که به اوامر رهبران الهی بی‌توجهی شود؛ دشمن در فتنه از همه یارگیری کرد از دانشگاه و نخبگان، روحانیون و کسانی که فکرش را نمی‌کردیم یارگیری کردند، اما نتوانستند از مداحان اهل بیت(ع) یارگیری کنند.

ضرغامی با اشاره به برخی جریانات مخرب و فتنه‌گران، بیان کرد: اگر حرفی دارید حداقل با دشمن مرزبندی کنید؛ برخی‌ها گمان می‌کنند فتنه دعوایی بود و الان تمام شده است، اما واقعیت این است که فتنه ۸۸ با هدایت خارج از کشور برای مقابله با نظام آمد.

رئیس سازمان صداوسیما در ادامه همچنین با اشاره به محدودیت‌های موجود در برخی کشور‌ها برای کنترل فضای مجازی، افزود: در سفر به ترکیه وزیر ارتباطات آذربایجان می‌گفت هر وقت خواستیم قانونی برای فضای مجازی وضع کنیم از آن سوی مرز‌ها آنقدر فشار می‌آورند که جرأت ادامه کار را دیگر نخواهیم داشت.

این مسئول با اشاره به تبلیغات گسترده برای گروهک تروریستی داعش در فضای مجازی، گفت: امروز داعش را این فضا داعش کرده است.

رئیس سازمان صداوسیما در پایان به نقش و جایگاه مداحان و عدم امکان جذب آن‌ها توسط دشمنان نظام اشاره کرد و عنوان داشت: دشمن نه در خبر‌ها، نه در تصویر‌ها نتوانست از مداحان یارگیری کند، چراکه این جمعی که یک عمر برای امام حسین (ع) روضه خوانده و دلش را با مهر امام حسین (ع) پیوند زده، فریب نمی‌خورد و این در واقع نشان‌دهنده عظمت کار مداحان است.
منبع: جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    1 0
    چه عجب علیه فتنه موضع گرفت
  • سمیعی ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    فعالیت در فضای مجازی در دست آمریکا و انگلیس است و چنان داعش و داعشی ها کاری بلد نیستند اما خوب اربابشان خوب بلد است و به زودی کار ایران را تمام خواهد کرد احتمالا
  • مداح سابق ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    2 0
    خیر قربان. مداحی رسانه نیست مداحی اهل بیت یک وظیفه است. بس
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 2
    مداح های ما بیشتر از دینی، سیاسی شدن.
  • فدایی ولایت ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    2 0
    درود بر جامعه مقدس مداحی که بیمه شده ارباب‌شان امام حسین علیه السلام هستند. آنها ندای هیات من الذله را شنیدند و گول فتنه و فتنه‌گران را نخوردند و و سرفراز از این امتحان بیرون آمدند. آقای ضرغامی خوب گفتند در اکثر قشرها بودند که پایشان در این امتحان بزرگ لغزید ولی قشر مداحی به لطف و مرحمت امام زمان (عج) نلغزیدند که هیچ بلکه یکی از پایگاه‌های اصلی مبارزه با فتنه 88 همین مداحان عزیز بودند. به همین خاطر هم است که در اکثر روزنامه‌های اصلاح‌طلب تا می‌توانند به این مداحان عزیز، نوکران اهل‌بیت علیه السلام می‌تازند. به عنوان مثال در جریان درگیری محمود کریمی با اراذل و اوباش من در روزنامه شرق بودم تا آنجا که توانستند بر علیه کریمی تاختند. و به جرات می‌توانم بگویم که آمریکا و اسراییل با این جرات نمی‌تواند به جامعه مداحی بتازد اما این روزنامه‌های اصلاح‌طلب بر علیه اینها مطلب می‌نویسند. علت آن هم معلوم است چون در فنته 88 یکی از ارکانی که مردانه مقابل دشمن ایستاد همین مداحان بودند. اینها توطئه دشمنان را در فتنه 88 خنثی و نقش بر آب کردند
  • ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    جناب دونه هاتو پیدا کن اظهارنظر نکن
  • ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    آقای ضرغامی موفق باشی در آینده کاریت
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    با توجه به نظر اکثریت مردم؟
  • ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    شما یک فکری به حال تلویزیون بکن که با این برنامه های مزخرف و تکراری همه دارن رو به ماهواره میارن..
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    مداح رسانه است رسانه ای که باید پیغام عاشورا و اهل بیتو نسل به نسل و سینه به سینه برسونه رسانه ای که نه تنها حق و باطل 1400سال پیشو نشون بده بلکه حق و باطل امروز و شمر و یزید و سربازان امروز رو هم نشون بده وگرنه ابن زیاد هم زیر پرچم سینه میزنه
  • رحمن ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۵
    0 0
    آقای ضرغامی من منظور شما را و هدف شما را دقیقا نفهمیدم اما باید بگویم کاری که موسوی و کهروبی نادان و ساده لوح کرد هیچ دشمن داناو مکاری نمی توانست انجام دهد.آنها راه شهدا و زحمت این ملت را تف انداختند بلکه بدتر که خجالت می کشم ذکر کنم .اینها اگر توبه نکنند شایسته است که برعکس سوار خر شوند و در شهر بگردانند.اما حیف که مردم هیچگاه روزهای سخت را از یاد نخواهد برد و مانند این دو تن نمک نشناس نیستند.باز هم راه بازگشت و توبه باز است آما توبه توفیق الهی می خواهد و شجاعت بسیار .رستگاری آسان بدست نمی آید خود دانند فعلا که از تابعین شیطان هستند.در مورد مداحان اهل بیت .اینها اکثرا پول های کلان می گیرند و تاجر هستندمنتها با خدا تجارت می کنند.مداحی می کنند و مزدش را می گیرند و امرشان با خداست.من که خودم را جای اینها می گذارم بهراس می افتم مزدم را گرفته ام در روزقیامت با چه رویی باید از اهل بیت درخواستی داشته باشم در حالی که مزدش را قبلا گرفته ام و پس اندازی ندارم .گوش اینها هم به این حرفها بدهکار نیست.
  • ۰۵:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    شما ها هنوز هستید
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    عنوان رياست سازمان صدا وسيما باید تغییر کند و تبدیل به یک سازمان یا وزارت خانه یا یک هیئت امنای قوی بشود
  • ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
    0 0
    اقاي رييس جمهور آینده موفق باشی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس