کد خبر 354223
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸

سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه هیچ مذاکره‌ای با سرمربی پیشین سپاهان نداشته است.

به گزارش مشرق، بهروز منتقمی در مورد لغو بازی دوستانه پرسپولیس و رئال مادرید اظهار داشت: ما مذاکراتی را با سانچس، مدیرعامل باشگاه رئال مادرید انجام دادیم و قرار شد این باشگاه تا دو هفته آینده تاریخ دقیق برگزاری این بازی را به ما اعلام کند. قرار بود بعد از اعلام باشگاه رئال مادرید ما تاریخ مسابقه را با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال مطرح کنیم و در صورت تأیید با شورای برون مرزی مذاکره کنیم و مجوز برگزاری آن را بگیریم.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط به وجود آمده خود به خود این بازی از طرف ما لغو شد و به باشگاه رئال مادرید اعلام کردیم تا زمانی که آن فرد در برگزاری بازی دخیل باشد ما این مسابقه را برگزار نمی‌کنیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه باتوجه به اعلام سازمان لیگ آیا این باشگاه در بازی دوستانه با اتلتیکومادرید شرکت می‌کند، خاطرنشان کرد: امروز به مسئولان سازمان لیگ نامه زده و اعلام کردیم باشگاه پرسپولیس نمی‌تواند در این مسابقه شرکت کند.

منتقمی درباره اینکه شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس با چند بازیکن ایرانی مطرح برای نیم‌فصل وارد مذاکره شده است، گفت: اگر قرار باشد با بازیکنی وارد مذاکره شویم با درخواست سرمربی خواهد بود اما تا امروز با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده‌ایم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود قرار است کرانچار در نیم‌فصل جایگزین حمید درخشان شود، عنوان کرد: این صحبت‌ها از طرف ما نیست و اگر هم صحبتی مطرح می‌شود شایعه است. ما هیچ مذاکره‌ای با کرانچار نداشته‌ایم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا او و سیاسی در جلسه یکشنبه خادم با اسپانسر و مسئولان باشگاه حضور نداشتند، اظهار داشت: مسئله خاصی نبود. دوستانی که در جلسه حضور داشتند به دعوت خادم به این نشست آمده بودند. البته باید در این جلسه مسئولان حقوقی باشگاه حضور پیدا می‌کردند اما مطمئن باشید قرار به جمع‌بندی باشد ما هم حضور پیدا می‌کنیم.

منتقمی در ادامه گفت‌وگوی خود در پاسخ به این سؤال که تکلیف همکاری اسپانسر با باشگاه پرسپولیس چه می‌شود، گفت: شرایط به نحوی است که قرار شده تا این همکاری ادامه پیدا کند.

وی در خصوص انتقال مهرداد پولادی به باشگاه الشحانیه قطر خاطرنشان کرد: اگر این قرارداد در ضوابط و قوانین فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ باشد هیچ مشکلی وجود ندارد و ما دخل و تصرفی در این موضوع نمی‌کنیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس