کد خبر 353442
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۳

مهاجم آلبی‌سلسته اعتقاد دارد آرژانتین روی دو اشتباه خود مقابل سلسائو تن به شکست داده است.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال آرژانتین عصر روز گذشته (شنبه) در دیداری دوستانه با نتیجه 2 بر صفر مقابل برزیل در شهر پکن تن به شکست داد. در این دیدار که به مناسبت صدمین سالگرد اولین رویارویی دو تیم برگزار شد، لیونل مسی در دقیقه 41 بازی یک ضربه پنالتی را برای آلبی‌سلسته از دست داد.

مسی پس از این دیدار گفت: نتیجه این بازی بر اساس دو اشتباهی که ما مرتکب شدیم، رقم خورد. اشتباه اول‌مان روی گلی بود که ما خوردیم و دومین اشتباه را هم خودم مرتکب شدم و نتوانستم پنالتی را به گل تبدیل کنم.

آرژانتین که با کنار رفتن آلخاندرو سابیا با خراردو مارتینو به کارش ادامه می‌دهد ماه گذشته در دیداری دوستانه موفق شد آلمان، قهرمان جام بیستم را با نتیجه 4 بر 2 شکست داد و این مسابقه که دومین بازی رسمی سرمربی پیشین بارسا روی نیمکت آلبی‌سلسته بود با شکست همراه شد.

ستاره بارسلونایی آرژانتین تصریح کرد: ما با مربی جدیدی که ایده‌های متفاوتی نسبت به آلخاندرو سابیا دارد فرآیند تغییر را در پیش گرفته‌ایم. ما در تلاش هستیم تا خودمان را با شرایط جدید وفق دهیم برای همین به زمان، تمرین و بازی‌های بیشتر نیاز داریم. بدون شک تیم آرام آرام خواسته‌های مارتینو را عملی خواهد کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس