کد خبر 353209
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱

خبرگزاری فرانسه با انتشار مطلبی تحت عنوان «نخبه‌ی مرموز ایرانی در تصاویر نادر عراق» پیرامون سردار قاسم سلیمانی، به تصاویر منتشر شده از این سردار سرافراز در جبهه‌های عراق و سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، خبرگزاری فرانسه با انتشار مطلبی تحت عنوان «نخبه‌ی مرموز ایرانی در تصاویر نادر عراق» پیرامون سردار قاسم سلیمانی، به تصاویر منتشر شده از این سردار سرافراز در جبهه‌های عراق و سوریه واکنش نشان داد.

ای‌اف‌پی بویژه تصویر جدید سردار سلیمانی در جمع پیشمرگه‌های کرد را مورد اشاره قرار می‌دهد و تصریح می‌کند که سردار سلیمانی با لبخند همیشگی و موهای سپیدش به راحتی در این تصویر قابل شناسایی دیدن است.

این خبرگزاری فرانسوی همچنین با ادعای اینکه ایران حضور سردار سلیمانی را در سوریه تکذیب کرده است! می‌نویسد: فروپاشی ارتش عراق به دست مسلمانان سنی مسلح، آن‌هم در نزدیکی مرزهای ایران سبب ترس تهران است!

خبرگزاری یاد شده همچنین از قول یکی از مقامات آمریکایی،‌ سردار سلیمانی را با یکی از شخصیت‌های خیالی در یک فیلم سینمایی مقایسه می‌کند.


*سردار سلیمانی از شخصیت‌هایی است که به دلیل نگرش و عملکرد انقلابی محض؛ رسانه‌های خارجی دقیقاً نمی‌دانند با چه محاسبه‌ای باید با او و رخدادهای پیرامونش برخورد کنند.

فرمانده سپاه قدس با هیچ رسانه‌ای گفت‌وگو نمی‌کند و فقط برخی سخنرانی‌ها و تصاویر مربوط به اوست که در دسترس رسانه‌های خارجی قرار دارد.

رسانه‌های خارجی در تمام طول سال‌های فرماندهی سردار سلیمانی، با وجود تلاش فراوانی که انجام داده‌اند اما هرگز نتوانستند از فرمانده کرمانی‌الاصل سپاه قدس تصویری با محتوای خشن و مرموز و یا عامل اختلاف شیعه و سنی بسازند.

سلیمانی با خانواده شهدای سنی دیدار می‌کند، با پیشمرگه‌های سنی کردستان عراق عکس یادگاری می‌گیرد و حتی آنها را فرماندهی می‌کند، با دوستان لبنانی‌اش در مراسم تشییع شهدای شیعه‌ی سوریه شرکت می‌کند، در صحنه نبرد از جلیقه ضد گلوله استفاده نمی‌کند، گاهی با دوستانش در شهرهای مختلف ایران دیدار می‌کند و در عین حال میان مقامات منطقه خاورمیانه نیز در صورت نیاز، نفوذ زیادی دارد و تصمیمات او مقامات بلندپایه کشورهای منطقه در سطح ریاست جمهوری، نخست وزیر و فرماندهان رده بالای نظامی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

آخرین راهبرد شبکه رسانه‌های صهیونیستی در قبال سردار سلیمانی، اخذ نسخه‌ای از هیچکاک مبنی بر ضرورت پیچیده سازی به منظور نشان دادن تیپیک مرموز و ترسناک است.

آنها تلاش می‌کنند با مطرح کردن صفاتی همچون مرموز، در سایه و ترسناک! در کنار پیگیری راهبرد اصلی مطرح کردن وی به عنوان عامل اختلاف شیعه و سنی؛ به این هدف جامعه عمل بپوشانند.

مسئله‌ای که تاکنون رخ نداده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    زنده باد سردار ، یار همیشه وفادار رهبر . . . ترس تهران از داعش؟؟؟؟؟خنده داره ، فکردن ایران سوریه یا عراقه ؟؟؟ایران با بکار گیری 5% از قوای نظامیش ، داعش و امثالهمو تو 24 ساعت با خاک یکسان میکنه . چپ به این خاک نگاه کنن ، چشاشونو در میاریم . . .
  • اسمون ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    اين رسانه هاى كوته بين نميتونن حقيقت رو ببينند. پيرو واقعي حضرت أمير عليه السلام يعنى ژنرال سليمانى. حقيقتى كه فلسفه زندگى سردار را تشكيل داده محو شدن او در ذات أقدس خداست. حالا كجا ميفهمند اين فلسفه را اين رسانه هاى مغرض. على يارت
  • احدحسین زاده ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    هركجا هست خدايا به سلامت دارش
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    خیر برادر اون ها دارند عکس سردار رو تبلیغ می کنند تا راحت بتونن ترور کنند. باید مواظب بود. خدا همه مخالفین اسلا م رو لعنت کند.
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۹
    0 0
    دقیقا بغیر از اختلاف انداختن شیعه وسنی خو د رسانه ها به این امر دامن می زنند
  • ۰۰:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    پلنگ ایرانی در عراق
  • فرزاد ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    زنده باد حاج قاسم مالك اشتر امام خامنه اي
  • ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا دشمنان مارو از احمقها آفريده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس