تهیه کننده فیلم سینمایی «لیخون» به کارگردانی مهدی نادری گفت: طی جلسات و صحبت‌هایی که با حوزه هنری، سازمان سینمایی فارابی و سازمان سینمایی دفاع مقدس انجام داده بودیم هنوز حمایتی از سوی این ارگان‌ها صورت نگرفته است.

به گزارش مشرق،  محمدحسین قاسمی تهیه‌کننده فیلم سینمایی «لیخون» که قرار بود این اثر سینمایی به کارگردانی مهدی نادری ابتدای مهرماه مقابل دوربین برود در گفت‌وگو با فارس درباره آخرین وضعیت این فیلم گفت: طی جلسات و صحبت‌هایی که با حوزه هنری، سازمان سینمایی فارابی و سازمان سینمایی دفاع مقدس انجام داده بودیم هنوز حمایتی از سوی این ارگان‌ها صورت نگرفته است.
 
وی افزود: البته فیلمنامه این اثر سینمایی را برخی از این ارگان‌ها دوست داشتند و با اینکه کار هم خیلی پرهزینه نیست اما این ارگان‌ها باید از چنین فیلم‌هایی حمایت کنند.
 
تهیه کننده «شیار 143» خاطر نشان کرد: طی برنامه ریزی‌هایی که انجام داده بودیم قرار بود «لیخون» را اول مهرماه در خرمشهر کلید بزنیم اما این امر صورت نگرفت و در حال حاضر منتظر حمایت ارگان‌های ذی‌ربط هستیم.
 
وی تأکید کرد: به محض تأمین بودجه این فیلم را کلید خواهیم زد و تمام تلاشمان هم برای رسیدن آن به جشنواره سی‌و سوم فیلم فجر است.
 
قاسمی با اشاره به مدت زمان فیلمبرداری «لیخون» خاطر نشان کرد: 60 جلسه فیلمبرداری برای این فیلم در نظر گرفته‌ایم.
 
وی با اشاره به داستان این اثر سینمایی گفت: «لیخون» به روزهای آغازین جنگ و حال و روز مردم خرمشهر می‌پردازد.
 
قاسمی ابراز امیدواری کرد از ابتدای امسال پیگیر تأمین بودجه برای تولید این فیلم بوده‌ام اما هنوز اتفاقی نیفتاده ولی ما طی قولی که دوستان داده‌اند هنوز امیدوار هستیم.
 
بنابراین گزارش، مهدی نادری در دومین تجربه سینمایی خود پس از فیلم «بدرود بغداد» که نماینده سینمای ایران در اسکار بود این بار دفاع مقدس را دست مایه تولید یک اثر سینمایی به نام لیخون قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس