مریلا زارعی، بابک حمیدیان و مسعود ده نمکی بعد از دریافت جوایز خود در پایان جشنواره فیلم مقاومت، اظهارات متفاوتی بیان کردند.

به گزارش مشرق،  مریلا زارعی شامگاه پنجشنبه پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «شیار 143» گفت: تشکر می کنم از همه اهالی قلم و رسانه ها که در این چند ماه اخیر بعد از جشنواره فیلم فجر همراه من بودند. کسانی که شاید برخی از لحاظ ایدئولوژیک با من تفاوت داشتند اما از من حمایت کردند چرا که «الفت»(شخصیت اول فیلم شیار 143) و الفت های سرزمین من برایشان اهمیت داشت.

وی افزود: من یک بازیگرم و فقط لباس این نقش را به تن کردم و با خلوص و اعتقاد حرف زدم اما امشب می خواهم که با الفت خداحافظی کنم برای اینکه باید این راه را ادامه داد.

زارعی ادامه داد: از مادران بزرگوار شهدا می خواهم که برای من دعا کنند همانطور که دعا کردند و فرزندانش را بدرقه کردند برای اینکه از سرزمینمان دفاع کنند و این امانت را به دست مردم خوبم می سپارم. شما را قسم می دهم به خاک پاک سرزمینم و به خون پاک شهدا سرزمینم، به اشک چشم مادران منتظر و به آزادگی آزادگان شما را قسم می دهم که نگذارید الفت در این شلوغی های شهر غریب بماند.

**حمیدیان: خوشحالم که عضو کوچک سینمای ایرانم

بابک حمیدیان نیز بعد از دریافت جایزه اش خطاب به حاتمی کیا گفت: از شما ممنونم، کنار شما رفاقت را تجربه کردم. من با یک باور عمیق وارد فیلم شما شدم و الان هم جایزه باورم را دریافت کردم.

وی ادامه داد: امروز به خاطر اینکه عضو کوچکی از خانواده شریف سینمای ایران هستم خوشحالم.


**ده نمکی: تا وقتی حرف داشته باشم فیلم می سازم

مسعود ده نمکی نیز بعد از دریافت جایزه خود گفت: جایزه ام را به تنها حامی ام در سینما تقدیم می کنم. ابراهیم حاتمی کیا که تنها کسی بود که من را به ساخت فیلم تشویق کرد.

کارگردان اخراجی ها با اشاره به اینکه آنچه می سازم از اعتقادم بر می آید، ادامه داد: تا زمانی که حرف برای گفتن داشته باشم در سینما خواهم ماند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آفرین بر شما...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس