کد خبر 352737
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۲

طبق توافق دو باشگاه ایرانی و اسپانیایی، رئال‌مادرید تابستان آینده برای برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، نشست مدیران دو باشگاه رئال‌مادرید و پرسپولیس امروز (پنجشنبه) در دفتر باشگاه مادریدی برگزار شد و دو طرف پس از یک ساعت گفت‌وگو به توافقات مختلفی دست یافتند.

در این نشست که فلورنتینو پرس، رئیس و سانچس مدیر باشگاه رئال‌مادرید و همچنین حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، حسین کلانی و حسینی (مدیر امور بین‌الملل باشگاه) از پرسپولیس حضور داشتند، دو طرف درباره موارد مختلف همکاری با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت تفاهماتی صورت گرفت که موارد مختلفی در میان آنها وجود دارد.

بخش اصلی توافق دو باشگاه مربوط به انجام بازی دوستانه بین دو تیم بود که مقرر شد رئال‌مادرید تابستان آینده با همه ستارگانش به ایران سفر و در تهران دیدار دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کند.

قرار شد تاریخ دقیق این بازی در مکاتبات آینده دو باشگاه و با توجه به برنامه زمانی تیم‌ها پیش از آغاز فصل آینده تعیین شود.

بخش‌های بعدی به ایجاد آکادمی رئال در ایران مربوط می‌شد که مفاد اولیه آن از سوی دو طرف مطرح و قرار شد در دیدارهای بعدی به طور مفصل راجع به آن بحث و تصمیم‌گیری شود. بحث دیگر مطرح شده بین دو طرف موضوع استفاده باشگاه پرسپولیس از تجربیات رئال‌مادرید در زمینه بازاریابی و مارکتینگ فوتبال بود که سران دو باشگاه در این زمینه نیز به توافقاتی دست یافتند.

همچنین قرار شد در آینده‌ای نزدیک گروهی از مدیران و نمایندگان رئال به تهران سفر کرده و امکانات کمپ تمرینی و باشگاه پرسپولیس را از نزدیک ببینند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 10 دقیقه جهنمی ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    تیم الریان قطر هم با تمام ستارگانش تابستان سال بعد برای بازی دوستانه با استقلال به تهران عزیمت خواهد کرد........
  • محمد حسین ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 1
    جوووووووووونم پماد جدید رژودرم مخصوص کیسه کش ها به بازار آمد.... خـــــــــــــــــــــــــخخخخخخــــــــــــــــ
  • محسن سرلک ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    من خودم هم طرف دار رئالم هم پرسپولیس اگه بردم از آسمون بیاد از الیگودرز میرم واسه این بازی ولی فکر نکنم رئال بیاد تهران همش کشکه ک میاد.......
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    3 0
    جل الخالق بازی دوستانه با رئال؟؟!! آخه چه سنخیتی دارن؟ وقتی این کارها ارزش دارد که در قالب برنامه ریزی اصولی باشه چرا دلشون برای بیت المال نمی سوزه؟؟ فقط قسمت آکادمیش به درد ما می خورد البته اگه بتوانند خوب مدیریت کنند نه اینکه فقط خرج کنند!!!!!
  • علیرضا ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    0 0
    من یه پرسپولیسیم ولی این کارشون عوام فریبیه! رءال نمیخیم تیم رو درست کنید
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۷
    1 0
    کلا پرسپولیس یعنی جیب خالی ، پز عالی و البته تبلیغات پرزرق و برق . یک روز به حامی قهرمانان شدن و تشکیل تیم هایی مثل کشتی افتخار می کنند و کلی تبلیغات به راه می اندازند و عکس می گیرند ، امروز همان اتفاقات یقه پرسپولیس را هر از گاهی میگیرد . یک روز می گویند پرسپولیس هواپیما دارد و در بوق و کرنا می کنند ، ماه های بعد مشخص می شود هواپیما پیش کش ، پول نیست از شهرستان برگردند . امروز گفته می شود که با رئال می خواهیم بازی کنیم ، من به عنوان یک استقلالی از صمیم قلبم خوشحال می شوم که این اتفاق بیافتد اما رئالی تا چند ماه دیگر به امارات سفر می کند چرا آن موقع بازی برگزار نمی شود ؟ بعد پرسپولیس با 100 میلیارد بدهی انباشته ، 16 17 میلیارد از کجا میاورد که به رئال بدهد ؟ دوم پرسپولیس مثل سیبی به بالا انداختی تا پایین بیاید هزار چرخ می خورد برنامه فرداش مشخص نیست و دیدی یهو دوباره یکی رفت یکی دیگه اومد !!! ولی امثال سپاهان و استقلال اصلا اهل تبلیغ نیستند ، چراغ خاموش حرکت می کند ، یکهو به ارمنستان می رود تا با شیراک (حریف تبلیغاتی پرسپولیس) بازی کند معلوم میشود که هدف این هم نبوده به ارمنستان رفتند تا ویزای آمریکا را برای شرکت در تورنمنت این کشور بگیرند . شاید دوستان خوششون نیاید ولی به نظر می اد پرسپولیس دوباره یه تبلیغ جدید رو کرده که نگاه ها رو از رتبه و وضعیت پرسپولیس برگردونه .
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    واقعا متاسفم ، نه برای شما طرفدار محترم ، برای پرسپولیس متاسفم که هر از چند گاهی با دل هوادارای ساده دلش بازی می کنه ، هوادارای ساده دلی که اونقدر با دیدن خبر خوشحال می شوند که حتی نمی توانند تبلیغات 5 سال اخیر پرسپولیس رو به یاد بیاورند ، هوادارای محترم و ساده دلی که تابستون سال بعد خبری از رئال نشد یه مدت ناراحت می شن بعد با یه خبر تبلیغاتی دیگه رئال رو فراموش می کنن . چرا از احساس هوادار بهره برداری می کنید ؟ آخه انصافه ؟ کدوم تیم لیگ این کارهارو می کنه ؟ آخه خیر سرتون از اول باشگاه پرسپولیس مردمی بوده ، به جای بازی با احساس طرفدار ، جنگ قدرت و پول و مقام و منافع شخصی رو بزارید کنار ، فکری به حال باشگاه کنید .
  • mohsen ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    دوستان توجه کنید کلمه ی برد یعنی سنگ
  • saeid ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 1
    ناشناس محترم واسه پرسپولیس دیگه عادی شده بس که با تیمهای بزرگی مثل میلان و بایرن بازی کرده....مگه پرسپولیسا مثل کیسه کشا هستند که وقتی میخوان با یه تیم دسته سه ای بازی کنن از شادی ذوق مرگ میشن...واسه ما دیگه عادیه داشی
  • ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    خو اگه پول به این جور بازیا دارین بجاش برین چند تا بازیکن خوب بخرین بهتر به درد تیم می خوره
  • امیدبهمنی ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    اقایان تصمیم گیرپرسپولیس اگه واقعا به فکر تیمن مطالبات بازیکناروبدن که اینجور حاشیه گریبانگیرپرسپولیس نشه که بتونن نتیجه بگیره
  • پرسپولیس ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 0
    پولشو اسپانسر فراهم میکنه.تازه باعث درامدزایی هم میشه چون پای اسپانسرهای خارجی به ایران باز میشه
  • محمد ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    0 1
    لُنگی ها پول بازیکنا و مربیاشون (خصوصا خارجی ها) رو بدن که تیمشون نره لیگ پایین تر، حالا رئال پیشکششون...! در ضمن بازی با رئال نمیشه افتخار، قهرمانی یه تیم افتخار اون تیمه...!
  • omiD ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۸
    1 0
    اینا میخوان فقط رکورد بیشترین گل خوردرو تو یک بازی رو با پرسپولیس بشکنن ........ خودتون حساب کنین فقط پرسپولیس کل یازده نفرو نیاز داره که برن رونالدورو بگیرن......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس