کد خبر 352710
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹

مدیر عامل بنیاد خیرین جامعةالمصطفی از ترجمه کتاب صحیفه سجادیه به زبان چینی به پشتیبانی اعضای بنیاد خیرین جامعة‌المصطفی خبر داد.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع رسانی جامعةالمصطفی نوشت: رحیم مقصودی به همراه جمعی از اعضای مجمع خیرین جامعةالمصطفی با آیت‌الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه در کاشان دیدار کرد.

مدیر عامل بنیاد خیرین جامعةالمصطفی در بیان فعالیت‌های این بنیاد اظهار کرد: بنیاد خیرین المصطفی در راستای اهداف مقدس این نهاد علمی بین‌المللی در راستای نشر معارف اهل بیت (ع) با همیاری خیرین اقدام به ساخت مدرسه و دانشگاه و حوزه‌های علمیه، مسجد، مسکن برای طلاب، ایجاد صندوق‌های قرض الحسنه، تألیف و ترجمه و چاپ و نشر کتاب به زبان‌های مختلف دارد.

وی با اشاره به اهداف جامعةالمصطفی بیان کرد: جامعةالمصطفی نهادی علمی و بین‌المللی با هویت حوزوی است که با هدف گسترش علوم اسلامی، انسانی و اجتماعی و با رویکرد آموزشی، پژوهشی و تربیتی تعداد زیادی از داوطلبان را از سراسر جهان زیرپوشش قرار داده است.

مقصودی افزود: جامعةالمصطفی فرصت‌ کم نظیری برای ‌تشنگان زلال معارف اسلامی‌ و هدایت قرآنی در سراسر جهان است تا ضمن تربیت مجتهدان، عالمان و متخصصان پارسا و متعهد، به تبیین و تولید و تعمیق تفکرات و اندیشه‌های اسلامی و همچنین نشر و ترویج اسلام ناب محمدی اهتمام داشته باشد.

مشاور رئیس جامعةالمصطفی با اشاره به رشته‌های آموزشی در جامعةالمصطفی گفت: این نهاد در رشته‌های اسلامی فقه، اصول فقه، قرآن، حدیث، فلسفه، عرفان، اخلاق، کلام و تاریخ اسلام و همچنین در حوزه علوم انسانی در رشته‌ها و گرایش‌های علوم تربیتی، حقوق، روان شناسی، اقتصاد، جامعه شناسی، علوم سیاسی، بانکداری، ارتباطات، مدیریت و ادبیات زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، فرانسوی و روسی با رویکرد اسلامی فعالیت دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه پذیرفته شدگان در آزمون‌ها و مصاحبه های علمی ورودی جامعةالمصطفی در قالب دوره‌های آموزشی بلند مدت و کوتاه مدت به صورت حضوری و مجازی در دانشگاه مجازی المصطفی آموزش می‌بینند خاطرنشان کرد: این نهاد علمی به دانش آموختگان خود مدرک رسمی مورد تأیید مراکز و سازمان‌های علمی بین المللی اعطا می‌کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس