کد خبر 352686
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۷

برخی از پایگاه‌های خبری عربی فاش کردند که تروریست‌های داعش در جنایتی جدید با هماهنگی مافیای اسرائیلی به تجارت کودکان عراقی و سوری رو آورده اند.

به گزارش مشرق، پایگاه خبری پانوراما الشرق الاوسط نوشت: برخی منابع خبری عربی فاش کردند که داعشی‌ها با هماهنگی واسطه‌های مرتبط با مافیای اسرائیلی، کودکان شیرخوار عراقی و سوری را به خانواده‌های اسرائیلی می‌فروشند. این جنایت فقط به کودکان شیرخوار اختصاص دارد و در جریان آن این کودکان به خانواده های اسرائیلی که فرزند ندارند، فروخته می شود.

انتقال کودکان سوری به ترکیه
این اقدام در سوریه به این شکل صورت می گیرد که اعضای داعش کودکان را از سوریه ربوده و به ترکیه منتقل می کنند و در آنجا دلالان آنان را به مافیای اسرائیلی تحویل داده و آنان نیز کودکان را به تل آویو می برند.

بنابر اعلام منابع عربی، مدیریت باند قاچاق کودکان را یک زن اسرائیلی برعهده دارد که وکیل بوده و از حمایت تعدادی از خاخام های اسرائیلی برخوردار بوده که بر افزایش تعداد جمعیت اسرائیلی ها تاکید دارند.

راه اندازی باند قاچاق انسان در موصل
در همین ارتباط روزنامه تایمز انگلیس نیز فاش کرد که داعش یک باند قاچاق انسان را در منطقه القدس در موصل راه انداخته است که در آن کودکان و زنان عراقی را می فروشد و این نیز یکی از منابع درآمد آنان و تامین هزینه جنگجویان این گروه به شمار می آید. به نوشته این روزنامه، داعشی ها یک بازار دیگر نیز در شهر الرقه دارند که در آن زنان و کودکان ایزدی و مسیحی و نیز سایر اقلیت ها را به فروش می گذارند.

هر کودک ده هزار دلار!
تایمز فاش کرد که قیمت هر کودک ده هزار دلار است، اما زنان به قیمت ناچیزی به اعضای داعش فروخته می شوند تا از این راه آنان به مبارزه تشویق شوند و البته زنان زیبا نیز برای سران داعش انتخاب می شوند تا به عقد آنان در آیند.

اما کمیساریای عالی حقوق بشر سازمان ملل نیز با ارائه گزارشی در این ارتباط تاکید کرد که بیش از ۲۵ هزار زن و کودک سوری زندانی شده و مورد آزار و اذیت جنسی قرار گرفتند و پس از آن به عنوان اسیر جنگی به جنگجویان داعش فروخته شدند.

ارتباط داعشی‌ها با مافیای تجارت انسان
بنابر این گزارش، داعشی ها با مافیای تجارت انسان نیز در ارتباط هستند و اجساد کشته شدگان و نیز اعضای مجروحانی را که به اسارت در می آورند، به فروش می گذارند.

همچنین در این گزارش آمده است که تعداد زیاد تلفات جانی در سوریه موجب شده است که قیمت یک جسد از ۲۰ هزار دلار به کمتر از ده هزار دلار برسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس