کد خبر 352654
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۰

محسن کریمی طبسی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: پرواز مشهد به بیشکک بعد از هشت سال از تاریخ 28 مهر امسال آغاز به کار می‌کند.

به گزارش مشرق، عضو اتحادیه آژانس‌های هواپیمایی خراسان رضوی گفت: بعد از هشت سال پرواز مشهد به بیشکک قرقیزستان راه‌اندازی شد. محسن کریمی طبسی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: پرواز مشهد به بیشکک بعد از هشت سال از تاریخ 28 مهر امسال آغاز به کار می‌کند.

وی افزود: این پرواز با با هواپیمای آویا ترافیک قرقیزستان آغاز می‌شود و امیدوارم پس از حل بعضی از مشکلات در قرقیزستان پروازهای آسمان نیز راه‌اندازی شود.

کریمی بیان داشت: اهداف راه‌اندازی این پروازها استفاده هرچه بیشتر از ظرفیت‌های اقتصادی کشورمان در قرقیزستان و همچنین جذب توریست از انواع مختلف زیارتی، سیاحتی و درمانی است.

عضو اتحادیه آژانس‌های هواپیمایی خراسان رضوی گفت: این خط پروازی فعلا با یک پرواز در هفته کار را شروع می‌کند و امیدواریم به هفت پرواز در هفته برسانیم، همانطور که شرکت یاس توس در سال 2001 با یک پرواز در هفته کار خود را در افغانستان شروع کرد و در حال حاضر ماهانه 50 پرواز به شهرهای مختلف افغانستان انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: قطعا کشور قرقیزستان ظرفیت پروازهای زیادی را دارد، همانطور که کشور ترکیه هفته‌ای 25 و ماهی 100 پرواز به قرقیزستان انجام می‌دهد.

کریمی بیان داشت:  قیمت بلیت تا قبل از شروع این پروازها یک‌هزار و 200 دلار از ایران تا قرقیزستان بود ولی خوشبختانه این نرخ با نزدیک به 50 درصد کاهش به 650 دلار رسیده که امیدواریم به پایین‌تر از این نیز بتوانیم برسانیم.

وی افزود: در این ارتباط از سفیر جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان، سفیر قرقیزستان در ایران، مسئولان هواپیمایی کشوری جمهوری اسلامی ایران، مسئولان فرودگاه مشهد، مدیرعامل شرکت آسمان و مسئولان شرکت آویا ترافیک تشکر و قدردانی می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس