کد خبر 352683
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم بارش‌های پراکنده در برخی از مناطق کشور گفت: در اوایل هفته آینده گستره بارش‌ها به مناطق واقع در شمال شرق کشور کشیده می‌شود.

به گزارش مشرق، امین‌حسین نقشینه در گفت‌وگو با فارس درباره شرایط جوی کشور طی روزهای آینده اظهار داشت:‌ انتظار می‌رود در دو روز آینده برای برخی از مناطق واقع در سواحل غربی خزر، گیلان، اردبیل وشمال آذربایجان شرقی بارش پراکنده باران گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: این در حالی است که پیش‌بینی می‌شود شنبه پیش‌رو به میزان بارش‌های سواحل شمالی کشور افزوده شود ضمن آنکه گسترش بارش‌ها به برخی از مناطق واقع در شمال شرق کشور کشیده شود.

وی در ادامه با بیان اینکه طی سه روز آینده مناطقی از خلیج فارس، هرمزگان، کرمان و سیستان و بلوچستان افزایش وزش باد همراه با رگبار و رعد و برق پراکنده را تجربه می‌کنند گفت: این در حالی اییت که از شدت وزش باد در منطقه زابل کاسته می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اشاره به این که از شدت وزش باد در خلیج فارس کاسته می‌شود گفت: انتظار می‌رود طی روز شنبه هفته پیش‌رو در ارتفاعات ایلام و کرمانشاه شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران باشیم.

نقشینه درباره شرایط جوی تهران گفت:‌ تهران در برخی از ساعات شاهد افزایش ابر و وزش باد خواهد بود.

وی یادآور شد: طی دو روز آینده نیز در ارتفاعات این کلانشهر شاهد وزش باد و افزایش ابر خواهیم بود.

وی بیشینه امروز و روز آینده دمای هوای تهران را به ترتیب ۲۳ و ۲۴ درجه سانتیگراد اعلام کردو بیان داشت: کمینه دمای هوای فردا صبح پایتخت نیز ۱۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی‌ می‌شود.

نقشینه درباره بارش باران در تهران ابراز داشت: طی روز شنبه به میزان بارش‌ها در سواحل شمالی کشور افزوده می‌شود بر همین اساس بارش باران در ارتفاعات این کلانشهر دور از انتظار نخواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطر نشان کرد: بیشترین بارش‌ها در روزهای سه‌شنبه تا صبح چهارشنبه هفته جاری در رامسر، رودسر، نوشهر و لاهیجان به ترتیب با ۱۸۰، ۱۶۸، ۱۱۲ و ۶۸۷ میلیمتر گزارش شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس