مادر جوان که فکر می‌کرد دخترش به مدرسه رفته وقتی عبدالله را کنار دختر کوچولویش دید شوکه شد و وقتی خواست حرفی بزند مرد آشنا تهدید هولناکی کرد و خواست مادر و دختر سر و صدایی نکنند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، عبدالله ابتدا از دخترک خواست تا نامه‌ای را به دست مادرش برساند، هنوز لحظاتی نگذشته بود که مرد مرموز نیز پشت سر دخترک وارد خانه شد و در را از داخل قفل کرد و همراه آرمیتا داخل رفت.

مادر جوان که فکر می‌کرد دخترش به مدرسه رفته وقتی عبدالله را کنار دختر کوچولویش دید شوکه شد و وقتی خواست حرفی بزند مرد آشنا تهدید هولناکی کرد و خواست مادر و دختر سر و صدایی نکنند.

عبدالله با بستن دست و پاهای مادر و دختر، دهان آرمیتا کوچولو را بست و زن وحشت‌زده را که در آشپزخانه بود به اتاقی کشاند. این مرد سپس با چاقو به شکنجه «بنفشه» پرداخت، چشمانش را کور کرد و سر و صورتش را به طرز وحشیانه‌ای هدف ضربات چاقو قرار دارد. در حالی که زن 36 ساله التماس می‌کرد با بی‌اعتنایی به شکنجه‌هایش ادامه داد تا اینکه بنفشه را غرق خون و نیمه جان رها کرد و از آپارتمان خارج شد.

بنفشه که خونریزی زیادی داشت هیچ کاری جز ناله کردن نداشت و این در حالی بود که دختر کوچولو سعی داشت خود را به مادر برساند، در این لحظه که عقربه‌ها ساعت 17 و 45 دقیقه عصر را نشان می‌داد دوچرخه‌سواری که از مقابل آپارتمان بنفشه می‌گذشت صدای ناله‌های زن جوان را شنید و همین کافی بود تا پلیس برلین در جریان این سناریوی وحشتناک قرار بگیرد.

خیلی زود بنفشه که در یک قدمی مرگ بود به بیمارستان انتقال داده شد و در تحقیقات ابتدایی فاش کرد که عامل این حمله وحشیانه مردی به نام عبدالله که مدت‌ها می‌شد به وی ابراز علاقه می‌کرد، بوده است.

با این ادعاها ردیابی‌های پلیس آلمان برای دستگیری عبدالله کلید زده شد و پلیس برلین پی برد عبدالله 45 ساله متولد بغداد بوده و در ایران زندگی می‌کرد و مدتی است که با تابعیت هلندی در آلمان بوده است. در این شاخه از تحقیقات دادستان آلمان به زنان ایرانی هشدار داد طعمه این مرد قرار نگیرند و این در حالی بود که عبدالله خاک آلمان را ترک کرده بود.

   بازداشت در ایران

با فراری شدن مرد عراقی دادستان برلین دستور تحت تعقیب بین‌المللی عبدالله را صادر کرد.

روز 21 آبان ماه سال 91 همزمان با انتشار خبر شکنجه زن ایرانی و عکس‌های عبدالله در روزنامه ایران، مأموران آگاهی تهران گزارشی دقیق از بازگشت عبدالله به خاک ایران و مسیر تردد وی به سوی کرج دریافت کردند.

کارآگاهان در گام نخست تحقیقات پی بردند که عبدالله از مرز ترکیه وارد ایران شده و مدتی در ارومیه بوده است. همین سرنخ کافی بود تا با انجام اقدامات پلیسی و اخبار و اطلاعاتی که از طریق پلیس بین‌الملل به دست آورده بودند به کمین مرد فراری نشستد تا اینکه ساعت چهار عصر 26آبان ماه سال 92 عبدالله را که در مسیر کرج -

تهران بود، دستگیر کردند. عجیب اینکه تجسس‌ها نشان داد عبدالله از سال‌ها پیش وقتی در اصفهان ازدواج کرده و به خاطر اختلاف‌های خانوادگی تصاویر همسرش را در فضای مجازی انتشار داده تحت تعقیب پلیس ایران نیز بوده و به هلند گریخته است.

محاکمه شکنجه‌گر زن ایرانی مقیم آلمان

    در دادگاه

ساعت 10 صبح دیروز – 15 مهرماه سال جاری- جلسه رسیدگی به پرونده حمله خونین در برلین در حالی از سوی پنج قاضی در شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد که عبدالله با پذیرفتن آشنایی‌اش با بنفشه ادعای بی‌گناهی کرد و داستان‌سرایی‌های عجیبی داشت.

در ابتدای جلسه دادگاه و در حالی که بنفشه به ایران نیامده بود دو وکیل وی خواستار رسیدگی به جرایم ورود به عنف، کودک آزاری، اقدام به قتل، مخفی کردن، کور کردن بنفشه و ایراد جراحات به اندام‌های مختلف این زن ایرانی مقیم برلین شدند.

در ابتدای جلسه محاکمه قاضی باقری و چهار مستشار آن را علنی برگزار کردند اما زمانی که وکیل بنفشه درباره جزئیات روز حادثه حرف زد قاضی دستور داد جلسه به صورت غیرعلنی برگزار شود.

بنابر این گزارش، در پایان جلسه پنج قاضی عالیرتبه به خاطر ایراداتی که در روز بازپرسی پرونده وجود داشت آن را به دادسرای امور جنایی تهران بازگرداندند تا با رفع ابهامات، پرونده برای رسیدگی نهایی آماده شود.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ناشناس ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    مشرق بايد درباره ارتباط مردان بيگانه با زنان ايراني و نيات پليد آنها بويژه مسائل مذهبي و عدم تناسب فرهنگي بيشتر مطلب منتشر كني.
  • جلالیان ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    اولش که تیتر را خواندم خیال کردم شکنجه گره زن است.وقتی متن را خواندم دیدم که مردی , زنی راشکنجه کرده است! آخه برادر به " ارزشی" , این چه جور تیتر زدنه؟!
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    تو سواد نداری برادر غیر ارزشی
  • ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    خدا بیامرزد هر آنکه کسره را اختراع کرد!
  • ناشناس ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    پیش از انقلاب ایران گرفتار ملتهای هند و کره جنوبی وپاکستان و عراق بود "بعداز انقلاب علاوه بر مدیران خارجی" گرفتار ملتهای افغان و عراق و اکنون پاکستانی هستیم.در حالی که ملت گرسنه و جویای کار هستند ترکیب ناهمگون افاغنه در مصادره کار و گدایی پاکستانیها چهره شهرهارا عوض کرده اندو ترکیب آموزشی را با ورود افراد جدیدو بیسواد به کشور برهم زده اند.
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۶
    0 0
    من اگه جای قاضی بودم چشم های عبدالله را از حدقه بیرون می آوردم و کامل کور میکردم بعد رهاش میکردم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس