کد خبر 352186
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۳

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: با اجرای تدابیر ویژه موفق شدیم امنیت مرزها و پایش نقاط صعب العبور را به نحو چشمگیری ارتقا دهیم.

به گزارش مشرق، سردار حبیبی با اشاره به تعامل موجود میان ارگان ها و دستگاههای متولی افزود: با همکاری سپاه و وزارت کشور امکان حضور در مناطق مختلف مرزی و دور از دسترس در هزار و 700 کیلومتر مرز آبی و خاکی استان سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر امکان تردد کاروان های قاچاق بنحوی که در سال های پیش صورت می گرفت وجود ندارد و هیچ کاروان مواد مخدر و یا قاچاق کالا و یا اسلحه نمی تواند بصورت سازمان یافته از مرزهای این استان به داخل کشور عبور کند.

حبیب بکارگیری سیستم های اپتیکی و الکترونیکی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در کنار تعامل بین بخشی، میان دستگاههای متولی امنیت، با اجرای طرح های مردم یاری و کمک به معیشت و بهداشت مرزنشینان توانسته تاثیر بسزایی در افزایش امنیت مرزها و مبارزه با متجاوزان مرزی داشته باشد.

وی گفت: از ابتدای امسال تاکنون موفق به کشف بیش از 20تن انواع مواد مخدر شدیم و با حضور و برخورد به موقع توانسته ایم تحرکات متجاوزان را در نقطه صفر مرزی خنثی کنیم.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس