کد خبر 352104
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با بیان اینکه بیش از ۹۶ هزار نفر در سازمان بسیج پیشکسوتان عضو هستند گفت: امروز در ۳۲ استان کشور ۳۸۹ ناحیه راه اندازی شده و کانون بسیج پیشکسوتان وجود دارد.

به گزارش مشرق، سردار کریمی مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور در همایش روز قشر بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه تهران که در سالن شهید رشادی برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و حضرت امام خمینی (ره) گفت: سازمان بسیج پیشکسوتان از سال 89 راه اندازی شد و برای آن در برنامه ریزی های انجام شده چند مرحله در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: سال های 89 و 90 این سازمان در مرحله ایجاد و راه اندازی بود و می توان گفت به طور نسبی از این مرحله عبور کرده ایم و امروز در 32 استان کشور 389 ناحیه راه اندازی شده و کانون بسیج پیشکسوتان وجود دارد.

مسئول سازمان بسیج پیشکسوتان کشور با بیان این مطلب که سال های 91 و 92 به نام تثبیت و ارتقاء کیفیت سازمان نامگذاری شد افزود: در سال 93 علاوه بر ادامه مسیر افزایش کیفیت بر اثر بخشی و نقش آفرینی این سازمان تاکید شده است.

وی گفت: بیش از 96 هزار نفر در سازمان بسیج پیشکسوتان کشور عضو هستند و در حلقه های صالحین، سازندگی، ورزش، فرهنگی اجتماعی و آموزش در مجامع و شوراها سازماندهی شده اند.
منبع: خبرگزاری بسیج

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس