کد خبر 351804
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳

یکی از فرماندهان میدانی و دو تن از رزمندگان حزب الله لبنان روز گذشته در درگیری با تروریست‌های تکفیری در منطقه بریتال لبنان به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، رزمندگان حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان روز گذشته تلفات سنگینی به تروریست‌های داعش و جبهة النصرة در منطقه بریتال در شرق لبنان وارد کردند.

منابع امنیتی تاکید کردند هدف حملات گروه‌های مسلح به مواضع حزب الله در این منطقه برای این بوده است تا حزب الله ارتباط خود را با منطقه قلمون و الزبدانی قبل از آغاز فصل زمستان و بارش برف از دست بدهد.

منابع امنیتی لبنان اعلام کردند حزب الله توانست با این حملات مقابله کند و ۱۵ نفر از عناصر تروریستی در این درگیری‌ها به هلاکت رسیدند و شمار زیادی نیز زخمی شدند.

شبکه خبری المیادین گزارش داد که در این درگیری سه تن از رزمندگان حزب‌الله به شهادت رسیدند.

«نزار طراف» از فرماندهان میدانی حزب‌الله، «احمد حسین صالح» و «ماهر احمد زعیتر» با کنیه "ابوتراب" طی درگیری‌های روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

این درگیری‌ها به صورت پراکنده ادامه دارد و گفته می‌شود حزب الله حملاتی را علیه نیروهای مهاجم آغاز کرده و در این حملات از تسلیحات سنگین و توپخانه‌ای استفاده شده است.

براساس این گزارش، اجساد تعدادی از تروریست‌ها بدست نیروهای حزب الله افتاده است و حزب الله نیروهای خود را در این منطقه تقویت کرده است.

اگر تروریست‌های تکفیری نتوانند ارتباطات حزب الله را با این مناطق قطع کنند مشکلات زیادی برای حمایت لجستیکی، تسلیحاتی و غذایی برای گروه‌های مسلح در سوریه ایجاد خواهد شد. این مناطق میان سوریه و لبنان واقع است و نیروهای حزب الله و ارتش سوریه توانستند با این حملات مقابله کنند.



{$sepehr_album_18276}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • lion2007 ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    سوره مبارکه آل عمران آیه ۱۶۹ وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ ترجمه: (ای پیامبر!) هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.
  • ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    عند ربهم یرزقون
  • یونس ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    نیروهای حزب الله شهید می شند نورانیند خدا شفاعت ایشان را نصیب ما کند خدایا شاهد باش که ما اینها را دوست داریم لذا ما را با ایشان محشور کن خدایا ما اهل بیت رسولت را دوست داریم و آنهائی که ایشان را دوست دارند دوست می داریم و با تکفیریهای خبیث که با دینت و با رسولت و با اهل بیت رسولت دشمنی دارند دشمن هستیم
  • محسن ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۶
    0 0
    الله اکبر با دیدنشون گریه م گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس