کد خبر 351784
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

تیم ملی که قرار بود با 26 بازیکن اردوی آماده‌سازی‌اش در پرتغال را برپا کند، 48 ساعت قبل از اعزام ملی‌پوشان دچار ریزش شد.

به گزارش مشرق، محدوديت در اعزام نفرات و اضافه شدن يك مربي و يك مسئول به ليست نفرات اعزامي باعث شد كی‌روش خلاف ميل باطني‌اش روي نام دو ملي‌پوش قلم قرمز بكشد و ليست تيم ملي را به جاي 26 نفر با 24 نفر منتشر كند. البته يكي از دو بازيكني كه در لحظه آخر خط خورد، حسين ماهيني بود كه گفته شد به دليل ابهامي كه در كارت معافيت او وجود دارد، اصلاً نمي‌تواند از كشور خارج شود. نفر دوم هم انگار مهدي شريفي سپاهان بود كه با وجود درخشش مقابل پرسپوليس و گلزني به نيلسون، ‌در آخرين دقيقه وقت‌هاي تلف‌شده بازي سپاهان و پرسپوليس به دليل محدوديت در اعزام بازيكن به پرتغال،‌ از ليست خارج شد.

وقتي به كی‌روش خبر دادند ليست تيم ملي به جاي 26 نفر بايد 24 نفره باشد، علي كريمي دستيار جديد كروش به سرمربي تيم ملي پيشنهاد داد او را از حضور در اردوي پرتغال معاف كند تا يك بازيكن بيشتر در اردوي پرتغال در خدمت تيم ملي باشد.  كريمي به كروش گفته: «اگر صلاح مي‌دانيد بازيكنان بيشتري در اردو باشند، من حاضرم در اين اردو شركت نكنم و از اردوي بعدي كنار شما باشم.» اما كروش ضمن قدرداني از روحيه جوانمردانه دستيارش به علي كريمي گفته: «براي من و تيم ملي حضور تو مفيدتر از حضور نفر بيست و پنجم ليست تيم ملي است.»

اگرچه تا اين لحظه هيچ كس خبر اعلام آمادگي كريمي براي كنار كشيدن از فهرست مسافران پرتغال را تأييد يا تكذيب نكرده اما با شناختي كه از مرام و معرفت جادوگر سرخ داريم، هيچ بعيد نيست كريمي به اصطلاح «فردين‌بازي» درآورده باشد. كريمي از اين روحيات دارد كه به نفع ديگران كنار بكشد و بارها از اين كارها كرده است.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حمید ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    خیال بافی کردی
  • پارسا ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    فداكاري نبوده !!!ترس از پرواز بوده عزيزم!!
  • ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۵
    0 0
    " هيچ بعيد نيست كريمي به اصطلاح «فردين‌بازي» درآورده باشد. كريمي از اين روحيات دارد كه به نفع ديگران كنار بكشد و بارها از اين كارها كرده است." متن رو یه بچه دبستانی نوشته عایا؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس