کد خبر 351684
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۷

نتایج جدید نشان می‌دهند زنان بد اخلاق، اخمو و حسود در دوران پیری در معرض ابتلا به یکی از خطرناک‌ترین بیماری‌ها قرار می‌گیرند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، کار‌شناسان زنان بد اخلاق را دو برابر سایر افراد در دوران سالمندی مستعد به بیماری آلزایمر معرفی کرده‌اند.

گفتنی است، کار‌شناسان معتقد هستند وجود احساس‌هایی مانند افسردگی، استرس، اضطراب، بد اخلاقی و حسادت در زنان می‌تواند در آن‌ها منجر به بیماری‌های مغزی بویژه بیماری آلزایمر پیشرفته شود.

بررسی‌ها نشان می‌دهند، کار‌شناسان این نتایج را با بررسی بر روی بیش از ۸۰۰ زن انگلیسی که در دهه ۳۰ و ۴۰ زندگی خود بودند و آنگاه مقایسه میزان مبتلایان به آلزایمر در میان این زنان بعد از گذشت ۳۸ سال از انجام تست روان‌شناسی اولیه بدست آورده‌اند.

از میان این ۸۰۰ زن ۱۵۳ نفر که جز افراد بد اخلاق و حسود بودند به بیماری آلزایمر مبتلا شده بودند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فاطمه مهدیزاده ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
    0 0
    اگر همیشه به اخلاق و رفتار مان توجه داشته باشیم و به مبانی اخلاقی در دین مبین اسلام توجه نماییم ...بهترین روش های زندگی ، و دوری از حسادت ، و دورویی و دوری از هرچه بدی را به ما مردان و زنان گوشزد مینماید....ازینکه مسلمان و شیعه بسیار خرسندم...خدارا شکر که به تمام مبانی دین مبین اسلام معتقدم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس