روز چهاردهم برای کاروان ایران روزی طلایی و نقره ای بوده و نمایندگان ایران با کسب 3 طلا، 7 نقره و یک برنز به کار خود در این روز پایان دادند.

به گزارش مشرق، چهاردهمین روز از بازی‌های آسیایی امروز در رشته‌های مختلف پیگیری شد و نمایندگان ایران در تکواندو، والیبال، بسکتبال، کاراته، بوکس و کبدی به 3 طلا، 7 نقره و یک برنز دست یافتند.

نتایج کامل نمایندگان ایران در روز چهاردهم به شرح زیر است:

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +اسامی مدال آوران

آخرین به روز رسانی ساعت: 16:00

بسکتبال

فینال: ایران - کره جنوبی

«تیم ملی بسکتبال ایران در یک دیدار برابر و نزدیک در ثانیه های پایانی با شکست 79 بر 77 مقابل کره جنوبی به مدال نقره بازی‌های آسیایی رسید.»


والیبال

فینال: ایران - ژاپن

«تیم ملی والیبال ایران با پیروزی 3 بر یک مقابل ژاپن برای نخستین بار به مدال طلای بازی‌های آسیایی رسید.»


تکواندو:

مردان 58 کیلوگرم (فرزان عاشورزاده) دور اول: فرزان عاشورزاده اولین دیدار خود به مصاف محمد عدنان خلیفه از اردن رفت و با پیروزی 9 بر 2 مقابل او به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت و با حریفی از تایلند مبارزه خواهد کرد.

دور دوم:عاشور زاده در این مرحله مقابل حریف تایلندی به میدان رفت و در نهایت با حساب 11 بر 2 به برتری رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

دور سوم: عاشورزاده در مرحله یک چهارم نهایی توانست از سد شوآی ژائو از چین بگذرد و به نیمه نهایی برسد. او در این مبارزه با نتیجه 11 بر 10 پیروز و مدال برنزش قطعی شد.

دور چهارم: فرزان عاشورزاده در وزن 58- کیلوگرم در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف چنگ یانگ‌وی از چین‌تایپه رفت و موفق شد با شکست حریفش به دیدار فینال برود. 

«فرزان عاشورزاده در فینال مقابل نورسلطان مامایف از قزاقستان قرار گرفت و با پیروزی مقابل این تکواندو کار به طلا رسید و بیستمین مدال طلای ایران را به ارمغان آورد.»

زنان 73 کیلوگرم (فاطمه روحانی): دور اول: فاطمه روحانی تکواندوکارِ وزن 73- کیلوگرم کشورمان در این دور استراحت خورد.

دور دوم: بانوی ملی پوش وزن 73- کیلوگرم تکواندو کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نماینده برونئی به برتری رسید و برنز خود را قطعی کرد.

دور سوم: روحانی در مرحله نیمه نهایی به مصاف "ابرار" از کویت رفت و با نتیجه 16 بر 3 در پایان راند دوم، برنده شد تا مدال نقره خود را قطعی و راهی مرحله فینال این رقابت ها شود.

«دور چهارم: روحانی برای کسب نشان زرین طلا در فینال  "سومی سورن" از کامبوج مبارزه کرد و با شکست 7-3  مقابل حریف خود به مدال نقره بسنده کرد.»

زنان  73+ کیلوگرم (اکرم خدابنده لو) دور اول: خدابنده‌ نخستین دور با قرعه استراحت روبرو شد.

دور دوم: اکرم خدابنده، نماینده کشورمان با «داوین سورن» از کامبوج روبرو شد و با شکست حریف خود با نتیجه 8 بر یک مدال برنزش را قطعی کرد.

دور سوم: خدابنده در دومین مبارزه خود به مصاف جونان وانگ از ماکائو رفت و توانست با شکست این تکواندوکار به دیدار فینال برسد.

«دور چهارم: اکرم خدابنده تکواندوکار وزن 73+ کیلوگرم بانوان کشورمان در فینال در مبارزه با حریفی از چین 10 بر 8 شکست خورد و نقره گرفت.»


کاراته:

مردان 60 کیلوگرم (امیر مهدیزاده) دور اول: میر‌ مهدی‌زاده نماینده وزن 60 ‌-کیلوگرم تیم ملی کاراته مردان در نخستین‌مبارزه خود به مصاف "‌داوالتوف" از کشور تاجیکستان رفت و با شکست حریف خود به مرحله بعدی راه یافت.

دور دوم: امیر مهدی زاده در دور دوم "وانگ فی" از چین را 11 بر 5 شکست داد و به جمع 4 مبارز برتر این وزن راه یافت.

«دور سوم: امیر مهدی زاده  در فینال مقابل " مصطفی رحمان" از اردن پیروز شد و به مدال طلا دست یافت.»

61 کیلوگرم (فاطمه چالاکی) دور اول: فاطمه چالاکی در مرحله نخست مقابل حریف هنگ کنگی 3 بر صفر  به برتری رسید.

دور دوم: چالاکی مقابل میرزابئا حریف ازبکستانی با نتیجه 4 بر 2 مغلوب شد و به مرحله شانس مجدد رفت.

«دور سوم: فاطمه چالاکی در جدول شانس مجدد موفق شد در دیدار با حریفی از کره‌جنوبی  3 بر 2 به برتری رسیده و مدال برنز را از آن خود کند.»

68کیلوگرم (پگاه زنگنه) دور اول:  پگاه زنگنه در اولین مبارزه خود با کلثوم از پاکستان روبه‌رو شد و با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا خود را برای مبارزات بعدی آماده کند.

دور دوم: زنگنه وی در این مرحله با حریفی از قزاقستان روبرو شد و با نتیجه 5 بر 2 مغلوب حریف خود شد و از صعود به مرحله نیمه‌نهایی بازماند.

دور سوم: پگاه زنگنه مقابل حریفی از مالزی قرار گرفت و با نتیجه 2 بر یک نتیجه را واگذار کرد و از کسب مدال برنز بازماند.


بوکس:

جاسم دلاوری (ایران) – قزاقستان فینال 91+ کیلوگرم

«جاسم دلاوری نماینده وزن 91+ کیلوگرم تیم ملی بوکس در فینال به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل حریف خود مدال نقره بازی‌های آسیایی را کسب کرد.»

علی مظاهری (ایران) - قزاقستان فینال 91 کیلوگرم

 «مظاهری مقابل مبارزی از کشور قزاقستان به نام آنتون پینچوک با نتیجه 3 بر صفر شکست خورد  و به نشان نقره رسید.»


آغاز رقابت ها از ساعت 08:30 بامداد


کبدی: 

«بانوان: فینال کبدی بانوان هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی بین تیم‌های ایران و هند امروز (جمعه) برگزار شد که بانوان کشورمان موفق به کسب مدال طلا نشدند.»

«مردان: تیم ملی کبدی مردان ایران که در دیدار نهایی بازی‌های آسیایی به مصاف هند رفته بود در پایان با نتیجه 27 بر 25 شکست خورد و به مدال نقره رسید

**این جدول به روز رسانی می شود**

{$sepehr_album_18162}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    واقعا ورزشکاران ما در رشته بوکس از لحاظ قدرت بدنی قوی هستندفقط اردوی تدارکاتی وحمایت خوب ندارند.روزبهانی در راند3وم حریف قزاق رو بسیار خسته کرده بود .از باخت بوکسرها بسیار ناراحت شدیم ولی تکواندو 4طلا گرفتیم
  • ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    چه روزیه امروز فینالیستها یکی بعد دیگری می بازند
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    پکیدیم ..
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    توری نیس... اگه قراره یه مشت متعصب با این مدالا پوز بدن... کاره خاصی که برا ورزش نکردن... زیادشون میشد.!!!
  • عباس م 61 ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اقای مشحون چی شد؟
  • سجاد ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    اگه ما امروز طلاها را می گرفتیم پنجم که سهله اول می شدیم!!!
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    توی گوانگجو چهارم شدیم اما الان داریم به زور پنجم میشیم جای تاسف داره
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    سوختنیش اینه که با هر پسرفت و یا در جا زدن مسئولین مغرور کلی از خودشون تعریف می کنند
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    ما باید روی ورزشهای پر مدال سرمایه گذاری کنیم مثل دو میدانی و شنا و ژیمناستیک و تیراندازی و غیره... یه نگاهی به چین بکیند ببنید چطور نسبت به ده سال پیشش رشد کرده... چینی ها قبلا در المپیک جهانی با زور شاید بیستم میشدند الان در اسیا به راحتی اول هستند و در جهان هم دوم هستند... دلیلش هم سرمایه گذاری رو ورزشهای پر مدال هست... اونوقت ما میام به هر بازیکن فوتبال از پول بیت المال یه میلیارد میدیم و به یه مربی خارجی بیخود 21 میلیارد تومن!!!؟ کسی هم نیست بگه این همه جوون بیکار این همه ÷روژه علمی و صنعتی و عمرانی رو دست مونده اغنوقت شما میای این همه پول رو میریزی تو فوتبال که اخرشم هیچی!؟
  • ناشناس ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    درسته در این رشته ها باید سرمایه گذاری کنیم ولی ما بوکس یه رشته است که بسیار با غیرت وتعصب وجنگندگی ارتباط مستقیم دارد ما نباید به راحتی صورتمونو در اختیار مشت حریف قرار دهیم وقعا بوکس ورزشی مهیج است
  • LM10 ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    فوتبال تو ایران برچیده بشه بهتره و فقط به عنوان سرگرمی تو مدرسه اجرا بشه چون واقعا لیگ فوتبال ایران افتضاحه.. مسئولان باید چاره ای برای برچیدن فوتبال بکنند. سرمایه گذاری در بخش رشته های ورزشی پر مدال ایران رو در سطح جهانی و بین المللی بالا میبره.مثل چین و کره. ما این حرف ها رو میزنیم اما کو گوش شنوا که یه کاری بکنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس