کد خبر 350880
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۹

سرمربی تیم ملوان پس از شکست برابر استقلال تأکید کرد که از سمتش استعفا نخواهد کرد.

به گزارش مشرق،‌ نصرت ایراندوست بعد از شکست 3 بر یک تیمش مقابل استقلال گفت: امیدوارم کسی که این دیدار را کارشناسی می‌کند واقعا وجدانش را در نظر بگیرد و نظر کارشناسی بدهد.

وی درباره اینکه آیا منظورش این است که برای تیمش پنالتی گرفته نشده، پاسخ داد: من بحث پنالتی را نمی‌کنم، تیم ما در شهر خودمان هم مظلوم است و شبکه استانی زمانی که بازی‌های ما را پخش می‌کند صحنه‌های چندانی مربوط به تیم ملوان را نشان نمی‌دهد اما 20 صحنه مربوط به تیم حریف را پخش می‌کند.

سرمربی ملوان یادآور شد: برای پیروزی بازی به میدان آمدیم و تلاش داشتیم پیروز شویم چرا که یک امتیاز نه به سود ما و نه به سود استقلال بود. بازی خوبی انجام دادیم و می‌خواستیم همراه با آن نتیجه هم بگیریم که نشد.

ایراندوست ادامه داد: موقعیت زیاد ما تبدیل به گل نشد و اندک موقعیت‌های استقلال تبدیل به گل شد که تنها دلیل آن دقت و تجربه بیشتر بازیکنان استقلال بود.

وی در خصوص اینکه آیا اولتیماتومی از مسئولان باشگاه ملوان گرفته بود که در صورت شکست مقابل استقلال کنار گذاشته شود، گفت: بهتر است این موضوع را از مسئولان باشگاه سوال کنید. من کار فنی خودم را انجام می‌دهم و اگر رسما چیزی به من ابلاغ شد به شما اطلاع خواهم داد اما وقتی ابلاغی نشده و به من چیزی نگفتند نمی‌توانم صحبتی در این باره کنم. باشگاه ما مدیرعامل ندارد اما رئیس هیئت مدیره باشگاه می‌تواند به سوال شما پاسخ دهد.

سرمربی ملوان در واکنش به این موضوع که با نتایج فعلی قصد استعفا ندارید، اظهار داشت: به چه علت باید استعفا دهم؟ کارم را تا به اینجا به خوبی انجام دادم و با حداقل امکانات تیمی ساختم که به خوبی کار فنی را انجام می‌دهد و ما از فوتبالی که انجام می‌‌دهیم لذت می‌بریم. وقتی شما از کارتان لذت می‌برید نباید استعفا کنید.

ایراندوست در ادامه صحبت‌هایی رو به خبرنگاری که از او سوال پرسیده بود، گفت: آیا شما اکنون از کاری که دارید استعفا می‌دهید؟ نتایجی هم که ما تا به اینجا گرفته‌ایم در تمام دنیا رخ می‌‌دهد.

وی ادامه داد: هیچ کس از نشستن سود نمی‌برد و اگر اجازه داشتم سرپا در کنفرانس خبری شرکت می‌کردم. فقط مرغ است که از نشستن سود می‌برد تا تخم بگذارد. شیر همیشه شیر است و مثل کفتار غذایی را به راحتی نمی‌خورد و مانند روباه دزدی نمی‌کند. ملوان هم همیشه به بزرگی‌اش می‌نازد و این تیم در آینده روزهای خوشی خواهد داشت.

سرمربی ملوان یادآور شد: جوان‌های بسیار خوبی به تیم اضافه شدند که می‌توانند در آینده به ملوان کمک کنند مانند سال 83 که جوان‌هایی را به تیم ملوان آوردم و اکنون اسکلت اصلی تیم را تشکیل می‌دهند و برخی از آنها در تیم‌های دیگری نیز حضور دارند، اکنون هم جوانهایی به تیم آمدند که در آینده به ملوان کمک خواهند کرد.

ایراندوست با بیان اینکه از عملکرد مربیان پایه ملوان خوشحال است، اظهار داشت: باید به مربیان پایه ملوان تبریک بگویم.. آنها با کمترین امکانات کار خود را به خوبی انجام می‌دهند و بیشترین سود را به ملوان می‌رسانند. بازیکنانی که اکنون در ملوان حضور دارند با قراردادی 5 میلیون تومانی بازی می‌کنند و در بین آنها بازیکنی مانند مهیار زحمتکش پیدا می‌شود که به خوبی در ترکیب ملوان می‌درخشد. معنی برخی صحبت‌ها و سه نقطه‌ها را نمی‌دانم.

وی درباره احتمال ادامه فحاشی به اعضای تیم ملوان در بازی‌های خانگی گفت: ایرادی ندارد اگر این کار آغاز شود و می‌توانند به هر کسی می‌خواهند هر چه بگویند اما امیدوارم به بازیکنان ما فحاشی نکنند. آنها جوان هستند و از کوره درمی‌روند. باید به این جوان‌ها فرصت دهند تا بتوانند به تیم کمک کنند.

سرمربی ملوان افزود: من با حداقل‌ها به این تیم آمدند و قرارداد سفید امضا کردم تا در خدمت ملوان و شهرم باشم. خدمت برای ملوان نه منت دارد و نه چیزی است که بخواهم به خاطر آن خواسته مالی داشته باشم. بسم‌الله گفتم و کار را شروع کردم و تا آخرش هم کارم را ادامه می‌‌دهم.

ایراندوست درباره اینکه چرا از حسین حسینی استفاده نکرده، گفت:‌ خوشحالم که امروز مقابل استقلال بازی کردیم و در هفته گذشته قلعه‌نویی گفته بود این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد چه کسی در زمین بازی می‌کند.

وی در ادامه درباره داوری مسابقه گفت: من مربی هستم و داور نیستم که در این باره صحبت کنم. اگر نظر مردم این است که در ابتدای بازی برای ما پنالتی گرفته نشده از این موضوع خوشحالم اما در میان کادر ملوان نشنیدم که کسی در این باره صحبت کرده باشد.

ایراندوست در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه از بازی تیمش راضی بوده، اظهار داشت: قطعا راضی بودم. ما می‌توانستیم این بازی را به تساوی 2 بر 2 بکشانیم و حتی 3 بر 2 یا 4 بر 2 پیروز شویم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    آقای ایراندوست چرا پنالتی مسلم شما رو نگرفتن؟ میدونید چرا؟ چون استقلال وضعش خراب بود اگه اینم میباخت ،آقای مافیا حالش بد میشد. فوتبال تو مملکت ما همینه که میبینید اون پنالتی که واقعا نگرفت من دیدم به خدا جیگرم آتیش گرفت آخه این استقلال چی و کی هست هاا؟ فقط میتونم اینو بگم لعنت به این فوتبال کثیف. وسلام
  • کاپیتان ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    حرف نزن باید 10 تا میخورد ملوان
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    ديگه چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    حرفتون درسته پنالتی اخراج شما رو ندیدن ولی استقلال 3 تا گل زد پس میشه 4 به 3 نه 4 به 2
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۰
    0 0
    مطمئنی بازی رو دیدی؟؟؟؟؟؟؟؟
  • یاسر ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
    0 0
    دمش جیز !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس