کد خبر 35055
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۳۱

مرتضي احمدي مهمان ويژه برنامه آخر سال 90 بود.

به گزارش مشرق به نقل از خبرآنلاين، مرتضي احمدي اين هنرمند معروف و محبوب کشورمان در اين برنامه بار ديگر از خاطرات ورزشي اش گفت از علاقه اش به پرسپوليس و اينکه چطور پرسپوليسي شد. اينکه اولين بار او چطور پرسپوليسي شده است. او در بخشي از حرف هايش گفت:« من از همان افتتاح امجديه به اين ورزشگاه مي رفتم ، اصلا با اين ورزشگاه من هم پير شدم. »

او همچنين در قسمتي ديگر از حرفهايش به مسائلي اشاره کرد که سبب شده تماشاگران به ورزشگاه نرود:« بليت گران ، بازي هاي بد ، بد موقع بودن بازي ها و... همه باعث که مردم با ورزشگاه قهر کنند. من خودم 3 سال است نمي روم ورزشگاه.مني که همه بازي هاي پرسپوليس را مي رفتم استاديوم.»

احمدي در بخشي از حرف هايش درباره نوه خود گفت:« نوه ام در آمريکا اين قدر پرسپوليس را دوست دارد که وقتي مي بازد تيم ، مي رود از خانه بيرون و گريه مي کند. او فقط 12 سال سن دارد. »

او درباره دليلي که باعث شده استاديوم ها خالي باشند گفت:« شرايط خوبي نيست. توهين ها طوري است که نمي شود رفت ورزشگاه. اين هم دليلش نيامدن خانم ها به ورزشگاه است. قديم ها که خانم ها مي آمدند ، کسي فحش نمي داد چون من دخترم را مي بردم ، بغلي با خواهرش مي آمد و اگر کسي مي خواست ناسزا بگويد ، بقيه جلويش را مي گرفتند.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس