کد خبر 350060
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴

مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما با اعلام اینکه مجموعه تلویزیونی «هانیه» دهه فجر از این شبکه پخش خواهد شد، گفت: سری جدید «کلاه قرمزی» برای نوروز ۹۴ تولید می‌شود.

به گزارش مشرق، نشست خبری «علی بخشی‌زاده» مدیر شبکه دو سیما به منظور تشریح برنامه‌های این شبکه در نیمه دوم سال 93 با حضور نمایندگان رسانه‌های جمعی برگزار شد.

بنا بر این گزارش، در این نشست صباح مدیر گروه فیلم و سریال شبکه دو اعلام کرد که سریال «رهایی» از نیمه مهرماه به روی آنتن می‌رود و سریال «شکوه یک زندگی» نیز به کارگردانی داریوش یاری بهمن ماه به روی آنتن می‌رود.

وی ادامه داد: سریال «جاده قدیم» برای پخش بعد از ماه صفر در نظر گرفته شده و «هانیه» نیز دهه فجر به روی آنتن می‌رود.

صباح از ساخت سریال «زیر نور شمع» به کارگردانی ابراهیم فروزش خبر داد که مراحل نگارش را سپری می‌کند و احتمال دارد به خاطر فضای طنز فاخری که دارد، نوروز 94 روی آنتن برود.

وی همچنین از تولید سری جدید مجموعه «کلاه قرمزی» برای نوروز 94 خبر داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
    0 0
    خدا کنه دیگه عروسک زیاد نکنه به اندازه کافی شلوغ شده برنامه اش
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۰
    0 0
    عالی عالی ببعی عالی ترینشونه البته همشون خوبن گاوی ـ ببعی ـ آقویی همساده ـ عزیزم ببخشید ـ پسر خاله ـ کلاه قرمزی ـ پسر عمه زا ـ دختر همسایه ـ مرغی ـ و البتـــــــــــــــــــــــه فامیــــــــــــــــل دور ـ بچه فامیل دور ـ دوره ـ آقا بزرگ و خانوم بزرگ ـ .......و..........و...........و.... امیدواریم که همیشه تنشون سالم و دلشون خوش باشه و همیشه قصه های عالی بسازند تا بر لب بچه های این سرزمین پهناور ، گل لبخند بنشیند ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ مهمان دعوت کردنشان هم خیلی خوبب است مثلاً آقای شهاب حسینی که مهمانشان بود خیلی خیلی خوب بود... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تمام سریال های عید یک طرف ، کلاه قرمزی یک قرمزی یک طرف ، زمان پخشش رو هم کاش زیاد کنند... ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ شنبه20 دی ماه 1393
  • اشکان ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۹
    0 0
    یعنی کل سینما و تلویزیون ایران یک طرف کلاه قرمزی یک طرف دیگه امیدوارم همه عزیزانی که در ساخت این مجموعه تلاش می کنند همیشه سلامت باشند که حداقل سالی چند روز یک برنامه درست حسابی ببینیم منم بیشتر عاشق پسر عمه زا هستم با صدای اقای هدایتی کلاه قرمزه هوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس