کد خبر 349688
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷

مدافع تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: در جریان بازی با سپاهان که با محمدرضا خلعتبری صحبت‌ کردم او گفت در موقعیتی گل زده که یک متر در آفساید بوده است.

به گزارش مشرق، حبیب گردانی در مورد تساوی یک بر یک تیمش در هفته دهم لیگ برتر مقابل سپاهان، گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است ما در این دیدار خیلی خوب بازی کردیم و راه‌های نفوذ سپاهان را بستیم. آنطور که باید نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. می‌توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و اگر مهاجمانمان دقت می‌کردند با زدن گل به برتری می‌رسیدیم. خواست خدا بود که بازی به تساوی برسد. ان‌شاالله در دیدارهای آینده تلاش می‌کنیم تا به پیروزی برسیم.

وی در مورد اینکه گل سپاهان مشکوک به خطای آفساید بود، افزود: من در جریان بازی با خلعتبری صحبت می‌کردم و او گفت که هنگام زدن گل یک متر در آفساید بودم. به نظر می‌رسید کمک داور تمرکز خود را از دست داده است. البته اگر هدف ما مقام قهرمانی لیگ برتر است نباید این مسائل را ملاک قرار دهیم. هواداران ما با جان و دل تیم خود را تشویق می‌کنند و امیدوارم بتوانیم یک قهرمانی به آنها هدیه دهیم.

گردانی در ادامه تأکید کرد: امسال تیم جوان و با انگیزه‌ای داریم. رسول خطیبی که خودش هم اهل تبریز است برای تیم زحمت زیادی می‌کشد. امیدوارم تیم حاشیه نداشته باشد و مسئولان هم از هر لحاظ از ما حمایت کنند تا بتوانیم قهرمان شویم.

مدافع تراکتورسازی در مورد رویارویی تیمش با سایپا که هدایت آن برعهده مجید جلالی سرمربی سابق تراکتورسازی است، خاطرنشان کرد: جلالی مربی سابق و استاد من است. می‌دانید سایپا هفته قبل شکست خورد و بازیکنان آنها انگیزه زیادی مقابل ما دارند. کادرفنی تدابیر لازم را می‌اندیشد تا 3 امتیاز را بگیریم.

وی افزود: به دلیل 3 اخطاره بودن در این دیدار حضور ندارم اما بازیکنان قدیمی ما مثل مهدی کیانی، حامد لک، محمد ایرانپوریان و ... که سال قبل هم در تراکتورسازی بودند در این مسابقه حاضرند و انگیزه زیادی دارند. امیدوارم بتوانیم در این مسابقه با کسب 3 امتیاز به کارمان پایان ببخشیم.

گردانی در پاسخ به این سوال که چرا تراکتورسازی سال قبل با حضور جلالی نتوانست موفق شود، اظهارداشت: سال قبل تیم بسیار خوبی داشتیم اما شرایط آب و هوایی سال قبل خیلی خاص بود. ما به صدر جدول آمدیم و به مشکل سرمای عجیب سال قبل خوردیم که اجازه تمرین را از تیم گرفت. همچنین حواشی و مشکلات مالی هم مزید بر علت شد تا نتوانیم خوب کار کنیم. سال قبل علی کریمی اسطوره فوتبال ایران در تراکتورسازی حضور داشت و من افتخار می‌کنم که با او همبازی بودم. امسال تیم جوان شده و بازیکنان انگیزه زیادی دارند و امیدوارم این روند خوب را ادامه دهیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد انتخاب علی کریمی همبازی سال قبل او در تراکتورسازی به عنوان مربی تیم ملی گفت: با کریمی تماس گرفتم و انتخابش را به او تبریک گفتم. کریمی برای فوتبال ایران خیلی زحمت کشیده و لیاقت بسیار زیادی دارد امیدوارم ایران با حضور او در جام ملت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرد.

وی در پایان در مورد اینکه خیلی از هواداران تراکتورسازی می‌گویند حق او بوده که به تیم ملی دعوت شود، عنوان کرد:‌ برای رسیدن به تیم ملی خیلی تلاش کردم اما فکر می‌کنم هرکس آشنا و پارتی داشته باشد راحت تر به تیم ملی می‌رسد. 2-3 بازیکن ما لیاقت حضور در تیم ملی را داشتند. نمی‌دانم لیگ را چطور می‌بینند و نفرات با چه معیاری دعوت می‌شوند. امسال و سال قبل بهترین بازی‌ها را انجام داده‌ام و شاید قسمت نیست به تیم ملی دعوت شوم. هرچه خدا بخواهد همان اتفاق می‌افتد. بازهم برای تیم ملی در جام ملت‌های آسیا آرزوی موفقیت‌ می‌کنم چرا که موفقیت تیم ملی به لیگ و باشگاه‌های ایران کمک می‌کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس