کد خبر 348987
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۸

کماندار دارنده مدال طلای بازیهای آسیایی 2014 اینچئون گفت: حریف هندی را از مسابقه جایزه بزرگ آسیا می شناختم و این دومین شکست این کماندار هندی در رقابت با من بود.

به گزارش مشرق، اسماعیل عبادی کماندار ایرانی ادامه داد: من و ابیشک هندی شش ماه قبل در جریان جایزه بزرگ آسیا با هم رقابت کردیم و در آن رقابت ها نیز وی را شکست دادم .

کماندار ایرانی حریف هندیش را سرسخت و قدرتمند توصیف کرد و افزود: با حمایت های فدراسیون تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و موفقیت امروز را مدیون حمایت های هم تیمی ها و دعای خیر هموطنانم می دانم .

وی پس از پایان مرحله نهایی و شکست حریف هندیش ، خود را برای دادن نمونه تست دوپینگ آماده می کرد.

اسماعیل عبادی امروز در مرحله نهایی رقابت های انفرادی رشته کامپوند تیراندازی با کمان توانست ششمین مدال طلا را نصیب کاروان ورزشی ایران کند. وی مدال طلای رشته کامپوند در بخش انفرادی را به گردن آویخت .

عبادی 145 امتیاز کسب کرد، ورما آبیشک با 141 امتیاز از هند مدال نقره را بدست آورد و پل دلا کروز به عنوان سومی این رقابتها بسنده کرد.

کاروان ورزشی ایران در نهمین روز هفدهمین دوره بازیهای آسیایی 2014 اینچئون با کسب شش طلا، شش نقره و شش برنز عنوان ششمی رقابت ها را پس از تیم های چین ، کره جنوبی ، ژاپن ، قزاقستان و کره شمالی در اختیار دارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس