کد خبر 348732
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۷

مه لقا جام بزرگ گفت: نمی دانم چرا با وجود نتایج خوبی که تیراندازان در سالهای اخیر گرفته اند، توجه ویژه ای به این رشته نمی شود.

به گزارش مشرق، ملی پوش تیراندازی سه وضعیت ایران که با اختلافی میلیمتری از رسیدن به فینال بازماند و نهم شد، در حالی که اشک می ریخت به خبرنگاران گفت: اگر ناراحتم به خاطر این نیست که بد تیر زده باشم و مربی هم از عملکرد راضی است اما به خاطر این ناراحتم که بدشانسی آوردم؛ هم در سه وضعیت و هم در درازکش.

او در مورد مشکلات تیراندازان در ماه های گذشته گفت: ما فشنگ نداریم و در ایران فقط حالت گیری می کنیم و تیر نمی زنیم. سعی می کنیم با ذهن خود را آماده کنیم اما تمرین ذهنی و بدون فشنگ تمرین کردن کار خیلی سختی است. اگر به ما امکانات می دادند نه تنها توانایی مدال گرفتن بلکه توانایی قهرمان شدن را هم داشتیم.

جام بزرگ در پاسخ به این که چرا توجه ویژه به تیراندازی نمی شود تا به این راحتی مدالهای ارزشمندی را از دست بدهیم، گفت: بعد از درخشش تیراندازها در گوانگجو فکر می کردیم شرایط بهتر شود اما این اتفاق نیفتاد. حتی در المپیک هم نتیجه خوبی گرفتیم اما باز هم توجه ویژه نشد که این برای ما دردناک است. آقای هاشمی (رئیس فدراسیون) تلاشش را می‌کند اما تلاش یک نفر جواب نمی دهد و بقیه مسئولان هم باید حمایت کنند.

وی گفت: اگر توجه ویژه به تیراندازی شود و مشکلاتمان را برطرف کنند تیراندازی توانایی مدال گرفتن حتی در المپیک را هم دارد. خود من در المپیک لندن خیلی از قهرمانان بزرگ را شکست دادم و خانم احمدی مقام خیلی خوبی آورد اما وضعیت تیراندازی بهتر نشده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    ناراحت نباشید بعوض تا دلتان بخواهد به فوتبالیستها امکانات میدهند تا شما حرص بخوری ...................واقعا یعنی یکی در این وزارت ورزش نیست که بگوید این همه سال ملیاردها پول به پای فوتبال بی خاصیت ریخته شد خوب که چی ؟ ته قضیه رفتن به جام جهانی بود که با یک بازی بسته هیچ امتیاری بجز باخت هم نصبیمان نشد اما تصورم بر این است که چرخش ملیاردی پول در فوتبال اگر برای مملکت اب نداشته باشد برای خیلی از افراد درگیر فوتبال نان دارد .................
  • الی ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    قدرت دست ... بله دیگه ...حق شما میره تو جیب فوتبالیست ها !!!!!!
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    مقام نهمی شما واسه ما ارزشش خیلی بیشتر از اونی هستش که این همه حمایت از فوتبالیستا،باز میرن حذف میشن...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس