کد خبر 348965
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

یک شناگر ژاپنی بدنبال اقرار به ربودن دوربین روزنامه نگار کره جنوبی در جریان بازیهای آسیایی، از تیم ژاپن اخراج شد.

به گزارش مشرق، نائویا تومیتا که در دوره قبلی بازیهای آسیایی مدال طلای شنا گرفته بود، احتمالا با اتهامات کیفری به علت ربودن دوربین متعلق به یک رسانه کره جنوبی روبرو خواهد شد.

تومیتا روز پنجشنبه و بعد از تماشای مسابقه هم تیمی های خود اقدام به گذاشتن دوربین در کیف خود کرد که دوربین های مدار بسته این تصاویر را ضبط کردند. مسئولان تیم ژاپن اظهار داشتند او به برداشتن این دوربین اقرار کرده است.

تسویوشی آئوکی رییس کاروان ژاپن ضمن اظهار عذرخواهی عمیق در این باره گفت: نمی توانم چنین اتفاقی را قبلا در بازیهای آسیایی و در مورد یک ورزشکار ژاپنی به یاد بیاورم. این کار نقض اساسی ترین اصول اخلاقی است.

آئوکی گفت تومیتا باید هزینه بازگشت خود را به ژاپن بپردازد.

این ورزشکار 25 ساله امسال نتوانست در بازیهای آسیایی اینچئون مدالی کسب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ورزشکار ژاپنی دزدی می کند و بازتاب خاصی ندارد ، انگار اتفاقی نیافتاده ، مربی ایرانی بیشتر بی دقتی می کند تا بی اخلاقی آن هم در کشوری که در انواع و اقسام فساد غرق شده و در دنیا پیشتازی می کند ، اما قضیه آن قدر بزرگ می شود که تمامی سایت ها و روزنامه ها و تلویزیون های دنیا این رویداد بزرگ!!! را پوشش می دهند و در اغراق کم نمی گذارند . ما مردم ایران از حیثیت ، تاریخ و تمامیت کشورمون دفاع می کنیم ، مثل نسل های قبلیمون در صد سال اخیر و خصوصا بعد از انقلاب به جنگ با انگلوصهیون ها ادامه می دهیم و بهای اون رو هم می دیم تا بشیم آن کشوری که باید باشیم .
  • غضنفر ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اخه براي چي بايد دوربين بدزده.تو ژاپن تورم صفره يه ماشين قيمتي نداره چه برسه يه دوربين.اونها با پولي که ما براي يه پرايدبه درد نخور ميديم دو تا تويوتاي اخرين مدل ميخرند دروغه
  • سلمان ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    حرفتون کاملا متین بود ولی ما هم باید در انتخاب مسئولین اعزامی و ورزشکاران خودمون معیارهای اخلاقی رو جدی بگیریم تا آتو دست دشمنامون ندیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس