کد خبر 348883
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۶

عضو تیم ملی بوکس کشورمان گفت: هیچ بوکسوری برای تفریح به بازی‌های آسیایی نیامده است.

به گزارش مشرق، علی مظاهری شرایط خود را مطلوب خواند و اظهار داشت: آماده هستم تا روز سه‌شنبه با آمادگی به مصاف حریف مغولستانی خود بروم. من در صورت شکست این حریف مدالم برنزم قطعی می‌شود اما به چیزی بیش از این فکر می‌کنم.

وی افزود: در صورت شکست حریف مغولستانی برای راهیابی به فینال باید با برنده مبارزه بوکسورهای تاجیکستان و اردن روبه‌رو شوم که هر 2 سابقه قهرمانی در آسیا را دارند.

این بوکسور باتجربه کشورمان از بوکسورهای ازبکستان و قزاقستان به عنوان حریفان اصلی خود یاد کرد و گفت: در بازی‌های آسیایی هیچ بوکسوری برای تفریح نمی‌آید و همه مدعی هستند. من اطمینان دارم تمام رقبای من با آمادگی کامل پای به میدان می‌گذارند.

مظاهری اصلی‌ترین هدف خود را دستیابی به مدال طلا اعلام کرد و گفت: به دنبال مدال طلا هستم اما اینکه فقط هدفم مدال طلا باشد کافی نیست و باید با تمام وجود برای کسب آن تلاش کنم.

وی به عملکرد دیگر بوکسورهای ایرانی در بازی‌های آسیایی اشاره کرد و افزود: گل‌آرا بازی را از حریف تایلندی برده بود اما داوران با ناداوری حریفش را برنده اعلام کردند. روز جمعه نیز روزبهانی و دلاوری به خوبی پیروز شدند و هر 2 شانس دستیابی به مدال را دارند.

مظاهری در پایان تصریح کرد: در بازی‌های آسیایی گوانگژو تیم ما 10 بوکسور داشت که موفق به کسب 3 مدال برنز شد. این بار با 6 بوکسور به اینچئون آمده‌ایم. من اعتقاد دارم نباید حریفان را دست کم بگیریم و باید با تمام توان به میدان برویم اما با این وجود پیش‌بینی می‌کنم شانس دستیابی به مدال داریم و می‌توانیم بهتر از دوره قبل نتیجه بگیریم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس