کد خبر 348813
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۴

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: شاگردانم در حال هماهنگی با تفکرات من هستند و در پایان لیگ جزو سه تیم خواهیم بود.

به گزارش مشرق، حسین فرکی بعد از تساوی یک بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران گفت: در جلسه قبل از بازی گفتم دوست داشتم بازی زیبا باشد. خدا رو شکر اینطور هم شد. جو ورزشگاه خیلی خوب بود و حساسیت بازی باعث شد هواداران بیشتری به ورزشگاه بیایند.

وی افزود: بازی زیبایی بود و روح جوانمردی در آن دیده می‌شد. دنبال کسب پیروزی بودیم چیزی که مهم بود این است که هواداران از این بازی لذت بردند. ما هم با کسب یک امتیاز در خانه حریف علمکرد خوبی داشتیم. بازیکنان ما به خوبی راه‌های نفوذ حریف را بستند. بازی حساب شده ای انجام دادیم. هر دو تیم خوب کار کردند و امتیازات هم تقسیم شد.

سرمربی سپاهان در ادامه صحبت‌های خود گفت: با شما موافق هستم در این که این بازی یکی از مسابقات زیبای لیگ بود. جزو محدود بازی‌هایی بود که کیفیت‌ بسیار خوبی داشت. امیدوارم نگاه کادرفنی تیم ملی به این بازی‌ها ویژه باشد. خیلی از این بازیکنان ملی‌پوش هستند و شانس حضور در تیم ملی را دارند امیدوارم کادر فنی تیم ملی نگاه ویژه‌ای داشته باشد. با توجه به انتخابی که تا اینجا شده 5 بازیکن از ما و 3 بازیکن از تراکتورسازی دعوت شده است. امیدواریم کادرفنی تیم ملی نگاه دقیق تری هم داشته باشد و همه موارد را بررسی کند.

وی افزود: در نیمه اول دو تیم احتیاط می‌کردند. اگر گلی در نیمه اول زده می‌شد بازی همانند نیمه دوم زیبا می‌شد. ما در ابتدا به دنبال گل نخوردن بودیم. ما می‌خواستیم بازی در نیمه اول بدون گل تمام شود. البته این به معنای این نیست که دفاعی کار کنیم. در نیمه دوم با پیش‌بینی که داشتیم می‌خواستیم به هدفمان برسیم. چون در نیمه دوم گل را زود زدیم تراکتورسازی برای زدن گل تساوی جلو کشید می‌توانستیم استفاده بیشتری کنیم اما بازی با تساوی به پایان رسید.

فرکی در ارتباط با اینکه تیم را او نبسته است،‌خاطرنشان کرد: از وقتی که به سپاهان آمدم یک بازی را روی نیمکت نبودم که پیروز شدیم. در بازی قبل که داخل خانه بود می‌توانستیم برنده شویم. امروز مقابل تیم خوب تراکتورسازی بازی می‌کردیم که این تیم صدرنشین بود. در مجموع من از 3 بازی 5 امتیاز گرفتم. امیدم به آینده است بچه ها در حال هماهنگی با تفکرات من هستند. دوست دارم فوتبال را هجومی‌تر دنبال کنیم. کم کم به این شرایط می‌رسیم بازیکنان هم به صحبت‌های ما گوش دادند. تغییرات در ادامه قابل پیش‌بینی نیست تیم که 25 بازیکن دارد و در هر پست 2 بازیکن دارد. البته شاید حمودی از لیست خارج شود و اگر نتوانیم کسی را اضافه کنیم شاید دچار مشکل شویم. نیاز داریم که کمی خودمان را تقویت کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که بازی چندان کیفیت بالایی نداشت اما روابط خوب هواداران خیلی دلچسب بود، گفت: من به نظر شما احترام می‌گذارم و نظرات متفاوت است. من بازی‌های لیگ را از ابتدای فصل زیر نظر داشتم و از هفته هفتم به بعد وارد لیگ شدم. نگاه من نسبت به سایر بازی‌ها و این بازی متفاوت است. به نظرم این دیدار متفاوت تر بود. البته فراموش نکنید بازی که در این سطح انجام می‌شود کمی حساسیت را بالا می‌برد.

فرکی در مورد بحث خواهر خواندگی دو باشگاه گفت: هر دو باشگاه هوادارن دلسوزی دارند که می‌تواند برای همه باشگاه‌ها الگو باشد. اگر قرار است الگوسازی شود باید خیلی بیشتر به این مسائل بپردازیم و در سایر استان‌ها هم این بحث‌ها را ببینیم. هواداران،‌ کادرفنی و بازیکنان دو تیم خیلی با احترام کار کردند و جدای از نتیجه خیلی کار خوبی است.

سرمربی سپاهان در مورد بحث سربازی گفت: دیروز در این رابطه مفصل صحبت کردیم و بهتر است دیگر به این موضوع نپردازیم.

وی در پایان در مورد جایگاه سپاهان گفت: ما حتما جزو 3 تیم اول خواهیم شد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بیشین بینیم با

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس