کد خبر 348800
تاریخ انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۴

جاده‌های منتهی به ورزشگاه ترافیک سنگینی دارد که سبب می‌شود هواداران با سرعت کمتری بتوانند خود را به استادیوم برسانند.

به گزارش مشرق، دیدار دو تیم تراکتورسازی و سپاهان در حالی از ساعت 17 و 40 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شده که این دیدار حواشی در پی دارد:

*دیدار تراکتورسازی و سپاهان دقایقی پیش آغاز شده که تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه لحظه به لحظه بیشتر می شود. تا این لحظه نزدیک به 45 هزار هوادار در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز حاضر شده است که نشان می دهد تراکتورسازان می خواهند رکورد تماشاگران لیگ امسال را به خود اختصاص دهند.

*یکی از لیدرهای تیم تراکتورسازی در وسط زمین حضور پیدا کرد و با بلندگوی ورزشگاه به هواداران سپاهان خوش آمد گفت. پس از این تبریک هواداران تراکتورسازی و سپاهان با سرگروهی این لیدر تشویق های جالبی سر دادند.

*جاده های منتهی به استادیوم ترافیک سنگینی دارد که باعث می شود هواداران با سرعت کمتری بتوانند خود را به استادیوم برسانند. با این حال ازدحام زیادی در ورودی ورزشگاه به چشم می خورد.

*قبل از آغاز مسابقه تعدادی از جانبازان دوران دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفتند و برنامه های مختلفی در هفته دفاع مقدس برگزار شد.

*سردار کریمیان فرمانده سپاه عاشورا و سید محمد شروین اسبقیان در کنار زمین حضور پیدا کرده و در این مراسم تقدیر شرکت کردند.

*حسین فرکی سرمربی تیم سپاهان اصفهان با ورود به زمین مسابقه توسط تماشاگران دو تیم مورد تشویق قرار گرفت.

*داود قاسم زاده رییس هیئت امنای کانون هواداران تراکتورسازی و قریشی رییس کانون هواداران سپاهان در اقدامی فرهنگی و در راستای افزایش دوستی میان هواداران دو تیم با حضور در کنار زمین پیراهن های خود را طی مراسمی به یکدیگر اهدا کردند.

*بازیکنان دو تیم به مناسبت هفته دفاع مقدس با دسته گل و چفیه در زمین مسابقه حضور یافتند و از مقام شهدا تقدیر به عمل آوردند.

*هنگام قرائت قرآن تماشاگران حاضر در ورزشگاه پرچم های سرخ رنگ خود را بالای سر بردند که صحنه زیبایی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پدید آورد.

*رسول خطیبی به همراه ذوالفقاری و حسین خطیبی به سمت نیمکت سپاهان رفتند و برخورد گرمی با فرکی داشتند.

* محمد ایران پوریان مدافع تراکتورسازی گفت و گویی با سرمربی تیم سپاهان داشت.

* کرمی و احمدی از سپاهان به سمت نیمکت تراکتور رفتند و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کردند.

* نویدکیا، پاپی، حاج صفی و عقیلی از سپاهان به سمت نیمکت تراکتور رفتند و با خطیبی دست دادند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر احمد اکبری اسبق از تبریز ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    تیراخخخخخختوووووووووووووور

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس