کد خبر 346816
تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۷

تیم لهستان با شکست آلمان به فینال هجدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جهان در سال 2014 راه یافت.

به گزارش مشرق، در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان که در لهستان در حال برگزاری است، تیم‌های لهستان و آلمان به مصاف هم رفتند و در پایان میزبان مسابقات موفق شد با نتیجه 3 بر 1  و با نتایج (26-24، 28-26، 23-25 و 25-21) آلمان را شکست داده و حریف برزیل در فینال این رقابت‌ها شود.
در دیگر دیدار نیمه نهایی برزیل 3-2 فرانسه را شکست داده و به فینال رسیده بود.

بدین ترتیب لهستان و برزیل که در مرحله سوم نیز همگروه بودند دیدار فینال را برگزار خواهند کرد و آلمان و فرانسه نیز که در مرحله سوم در یک گروه قرار داشتند برگزارکننده رده بندی خواهند بود.

تیم ملی والیبال کشورمان نیز عصر شنبه با نتیجه 3 بر صفر مغلوب روسیه شد و به مقام ششمی جهان دست یافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    باز هم آفرین به بچه های والیبال که حداقل تونستن ششم بشن و مثل فوتبال در همان بازی اول با باخت برنگشتن. ای ول بچه های والیبال و آفرین، انشاله دفعه بعد جزو سه رتبه اول میشیم.
  • علیرضا ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    برزیل و لهستان هنر کردن به مرحله ی بعد راه پیدا کردن. لهستان که با اون تماشا چیا و طرفدارا اگه به فینال نمیرسید نوبر بود. برزیل هم که از اول تو گروههای سبکی بوده که با کمترین توان همه رو برد به نظرم توی این تورنومنت ایران و فرانسه خوب بازی کردن درسته از فرانسه خوشم نمیاد ولی حقش بود به فینال برسه
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    دقیقا حرف حق رو زدی واقعا ایران تیمش خسته شده بود با این حمایتی که مسئولین هم کردن اصلا تیم ریخته بود بهم این همه بزرگان والیبال جهان رو بردیم یکی یه تبریک خشک و خالی به این بنده خداها نگفته بود بماند که والیبالیستها چندین ماه هم از خانه دور بودند بازم دمت گرم
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
    0 0
    کاش برزیل قهرمان بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس