کد خبر 346272
تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۱:۲۴

تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست مقابل فرانسه از راهیابی به جمع ۴ تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی جهان بازماند.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست 3 بر 2 مقابل تیم ملی فرانسه در آخرین دیدار مرحله سوم مسابقات قهرمانی جهان از راهیابی به جمع 4 تیم برتر مسابقات بازماند.

فرانسوی‌ها که برای تثبیت صعود خود به نیمه نهایی احتیاج به یک ست در این بازی داشتند در همان شروع کار را یکسره و با پیروزی 25 بر 20 تکلیف 2 تیم صعود کننده از این گروه را مشخص کردند. با شروع ست دوم، اسلوبودان کواچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران، بازیکنان اصلی خود را بیرون کشید و با 6 بازیکن جدید بازی را ادامه داد. ست دوم نیز با حملات بیشتر بازیکنان فرانسه با نتیجه 25 بر 23 به سود این تیم به پایان رسید. از ابتدای ست سوم بازیکنان ایران بدون استرس به کار خود ادامه دادند و توانستند 25 بر 22 و 25 بر 19 ست‌های سوم و چهارم را به سود خود پایان دهند. شاگردان کواچ اما در ست پنجم با نتیجه 15 بر 9 شکست خوردند و در مجموع 3 بر 2 مغلوب حریف شدند.

تیم ملی ایران در آخرین بازی خود در مسابقات والیبال قهرمانی جهان برای کسب مقام پنجمی از ساعت 16:10 روز شنبه به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود. از گروه G  تیم‌های فرانسه و آلمان و از گروه H تیم‌های لهستان و برزیل به نیمه  نهایی صعود کردند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ایرانی ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بشخصه وقتی بعد از باختها میدیدم برخی هوادارا به شخص خاصی مثله عبادی پور یا کواچ معترض میشدن ، موافق نبودم . اما اگه واقع بینانه تر بخوام قضاوت کنم ، میبینم که چندان دور از واقعیت هم نبوده . عبادی پور واقعا کابوس میشه در بعضی صحنه ها . دست خودشم نیست ، خیلی سنش پائینه و بی تجربه ، حتی از قاب تلوزیونم استرس تو وجودش کاملا معلومه . امثال این بازیکن تو این سطح جای تجربه اندوزیشون نیست ، اینا باید تو رقابتهایی مثله همین بازی های آسیایی یا جام ملتها بکار برده بشن ، تا هم پخته تر شن ، هم ترسشون بریزه . ضمن اینکه تو این چند بازی آخر میرزاجانپور و موسوی هم اصلا خوب نبودند ، میرزا جانپور تو دریافت بسیار ضعیف نشون داد ، تو حمله هم مثله دور اول نبود و اشتباه خیلی داشت . موسوی هم که از همون اول بازی اگه گردنش کج بود و لب و لوچش آویزون مشخص بود که روزه بدشه ، تماما در حال داد و بیداد سر بازیکنای جوونتر و اعتراض به بقیه بود . حالا دلیل این روحیه بسیار بدش چی بود ما نمیدونیم . کلا یکی از بزرگترین تفاوتهای کواچ با ولاسکو عدم توانایی در برگردوندن روحیه و انرژی به بازیکنا بود . تیم ما هر وقت 2،3 امتیاز عقب میوفتاد ، قیافه بازیکنا عین لشکر شکست خورده میشد و پشت هم 3$ امتیاز دیگه تقدیم حریف میکردن . در هر صورت بازم ممنون خصوصا از ارکان و مدیریت فدراسیون . امیدوارم این شکستها و اشتباهات تجربه شه در آینده . هرچند توانایی بیش از این رو داشتیم .
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    کاش کواچ از اول همچین ریسکی میکرد و به ذخیره ها بازی میداد! درسته که باختیم ولی به مراتب نسبت به دو ست اول خیلی بهتر بودیم! عملکرد مهدوی خیلی خوب بود مخصوصا اون جا خالی که جواب فرانسوی ها رو داد! ظریف تلورانس داره در عملکردش! غلامی مثل همیشه نبود! عبادی پور خیلی نسبت به قبل بهتر بود و در آینده با توجه به سن کمش حتما پیشرفت خوبی میکنه! به امید آینده
  • ناشناس حرفه ای ۰۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بازی تیم دوم فاجعه بود،نامه تمام.
  • binam ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بهانه قابل قبول واسه این دو باخت کم تجربه گی بچه ها بود ودر مقاطعی کواچ.ولی تا المپیک که قبلش لیگ جهانی رو داریم تیم باید تجربه لازم رو کسب کنه تا در مهمترین جام والیبال در اولین حضورش اولین مدال جهانی رو کسب کنه چون تیم ایرانه با تجربه وبدون غرور سرتر از المان وبرزیل ولهستان و...هس وحتما توانایی این کار رو داره در ضمن عبادی پور امروز واقعا خوب بود.
  • تارا ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    بچه ها خیلی خوب بازی میکنند در هر حال اونا بهترینند
  • ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    فرانسه میره فینال
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    خداوکیلی آیا تیم فرانسه یک تیم ملی بود ؟ یک تیم قر و قاطی از فرانسوی ، سیاهپوست ، عرب ، افریقایی و ... ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس