کد خبر 346206
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۳

تیم ملی فوتبال امید کشورمان در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی مقابل قرقیزستان به تساوی دست یافت.

به گزارش مشرق، تیم‌های فوتبال امید ایران و قرقیزستان در بازی های آسیایی اینچئون از ساعت 12 و 30 دقیقه به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان به تساوی یک بر یک رسیدند.

مرتضی پورعلی گنجی در دقیقه 77 با یک ضربه سر دیدنی دروازه قرقیزستان را فرو ریخت تا تیم امیدهای کشورمان یک بر صفر پیش بیفتند، اما در ادامه کار مهاجم قرقیزستان در دقیقه 90 کار را به تساوی یک بر یک رساند.

با این نتیجه صعود ایران به دور دوم بستگی به بازی آخر بین قرقیزستان و ویتنام دارد. ویتنام در صورتی که با اختلاف بیش از سه گل حریفش را شکست دهد، ایران به دور بعدی می‌رود و در غیر صورت امیدهای کشورمان حذف خواهند شد.

تیم ملی کشورمان در بازی نخست خود با نتیجه 4 بر یک مقابل ویتنام شکست خورده بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    توی پست قبلی گفتم فرانسه در والیبال میره فینال اینجا هم می گم تیم امید ایران حذف شده هست چون به هیچ عنوان اون بازی 3-0 نخواهد شد
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    هر چند عملکرد افتضاح تیم ملی امید اصلا قابل دفاع نیست و باید به موقع به حسابشان رسید و بهانه تراشی اونا رو نباید نادیده گرفت(دیروز یکی از بازیکنا گفته بود در اینجا امکانات نیست و البته این برا همه تیم هاست!!!) اما یه احتمال هرچند ضعیف در مورد اتفاقات اخیر وجود داره و اون اینکه کره ای ها برای تلافی شکست تلخشون در المپیک قبلی آنهم پیش چشم تماشاگرانشون ,با علم به روحیات ایرانی ها این بازی ها رو پیش آوردن تا با تضعیف روحیه بچه ها از رسیدن تیم به مراحل بالاتر جلوگیری کنند و به این ترتیب یکی از رقبای قدرتمندشونو از راه بردارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس