سعید در نوجوانی به اوج شهرت رسیـد ولی آموزه های پهلوانی زورخانه، او را به جایی رساند که هرگز اسیر غرور و تکبر نشد. جسارت به محضر برخی قهرمانان اینروزهای میادین ورزشی نشود! ولی بزرگی ظرفیت می خواهد ...

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، امیر خورشیدی فرد در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب گفت: با توجه به فرا رسیـدن هفتۀ دفاع مقدس و لزوم پرداختن بیشتر به مباحث و موضوعات جهاد و شهادت، گروه تلویزیونی «از آسمان» تولیدات جدید خود را به روی آنتن شبکۀ دو سیما می فرستد.

تهیه کننده و کارگردان این مجموعۀ مستمر تلویزیونی در ادامه با اشاره به باز پخش برخی از تولیدات شاخص از آسمان در همین ایام اضافه کرد: مستندی از زندگی شهیدان محمد و سعید طوقانی در دو قسمت آمادۀ پخش شده که إن شاء الله قسمت نخست آن جمعه 28 شهریور ساعت 20:20 تقدیم بینندگان عزیز برنامه خواهد شد.

وی دربارۀ ساختار و بخشهای مستند شهیـد سعید طوقانی افزود: در این برنامه سعی شده تا ضمن معرفی جایگاه و شأن ورزش پهلوانی و مصاحبه با بزرگان این رشتۀ ورزشی، گوشه های جدیدی از زندگی شهید سعید طوقانی به تصویر کشیده شود.

در بخش دیگری از این گفتگو خورشیدی فرد با تأکید بر نمایش صحنه های جالب و تماشایی ورزش پهلوانی در برنامه اشاره کرد: شهید سعید طوقانی ویژگیهای ارزنده ای داشته که بی تردید بهترین الگو برای نسل دانش آموز و نوجوان کشور در همۀ دورانها خواهد بود.

تهیه کنندۀ سریالهای تلویزیونی «غنچه های سحر» و «بچه های مسجد» این گفتگو را اینگونه پایان داد: سعید در نوجوانی به اوج شهرت رسیـد ولی آموزه های پهلوانی زورخانه، او را به جایی رساند که  هرگز اسیر غرور و تکبر نشد. جسارت به محضر برخی قهرمانان اینروزهای میادین ورزشی نشود! ولی بزرگی ظرفیت می خواهد...

گفتنی است برنامۀ تلویزونی از آسمان 15 سال است که از شبکۀ دو سیما پخش شده و تاکنون بیش از 800 مستند تلویزونی با موضوع کلی حماسه و دفاع در حوزه های شهادت، جانبازی، خانوادۀ شهدا، آزادگان، ایثارگران، راهیان نور و سفرهای استانی امام خامنه ای تولید و پخش کرده است.

از عوامل تولید ویژه برنامۀ شهید طوقانی می توان به سعیـد سلیمانی (تدوین)، بابک مهدی زاده (تصویربردار)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، نادر گوهر سودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) اشاره کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس