کد خبر 345958
تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۵

جانشین فرمانده سپاه تهران از برپایی 80 نمایشگاه در هفته دفاع مقدس در سطح شهر تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده و رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ در نشست خبری که امروز چهارشنبه برگزار شد با اشاره به اهمیت انتقال تجربیات دفاع مقدس اظهار داشت: کشورها و نهضت‌های آزادیبخش که مایلند تجربیات دفاع مقدس ما را کسب کنند، می‌توانند از کتب و محصولات دیگری که در این راستا به وجود آمده استفاده کنند. همانطور که می‌دانید چند کشور به ایران دانشجو فرستادند و نحوه عبور از اروند را آموزش دیده‌اند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌های هفته دفاع مقدس در چهار محور برپا می‌شود، گفت: مقاومت، ایثار و شهادت ترویج سبک زندگی و اقتصاد مقاومتی رزمندگان، مدیریت جهادی، جنگ نرم، موضوع هسته‌ای و مقاومت در برابر استکبار جهانی از جمله محورهای این نمایشگاه‌ها است.

ذوالقدر همچنین خاطرنشان کرد: 80 مکان برای برپایی نمایشگاه‌ها در تهران تعیین شده است و همچنین راویان و پیشکسوتان دفاع مقدس در برخی از مدارس تهران حضور پیدا می‌کنند.

جانشین فرمانده سپاه تهران بزرگ ادامه داد: دو رزمایش زنده به همراه آتش در دهکده مقاومت و بوستان ولایت اجرا می‌شود که یکی عملیات بیت‌المقدس و دیگری عملیات رمضان را بازسازی می‌کند.

ذوالقدر در ادامه سخنانش اظهار داشت: همچنین برای اولین بار یک تیپ سپاه تهران با لباس و تجهیزات دفاع مقدس به صورت ستون از داخل شهر حرکت می‌کند و طی هفت شب در نقاط مختلف تهران برنامه‌های خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: برگزاری 92 یادواره شهدای دفاع مقدس و ویزیت رایگان درمان‌گاه‌های سپاه در هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های سپاه تهران است.

ذوالقدر همچنین از راه‌اندازی موزه دائمی دفاع مقدس برای دانش‌آموزان در آینده خبر داد.

وی در پایان با اشاره به اقدامات سپاه تهران در حوزه کتاب گفت: مؤسسه بعثت در سپاه تهران ایجاد شده و وظیفه آن گردآوری، تنظیم و نشر کتب دفاع مقدس است که تا کنون ده‌ها کتاب آن رونمایی شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس