کد خبر 345131
تاریخ انتشار: ۲۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱

عضو هیئت مدیره استقلال گفت: همه تلاش مجموعه باشگاه کم کردن حاشیه‌‌ها است اما از هر گوشه و کناری قصد دارند تیم را وارد حاشیه کنند.

به گزارش مشرق، منصور پورحیدری درباره بحث کناره‌گیری‌اش از پست مدیر فنی تیم استقلال اظهار داشت: اصلا اینگونه نیست و این پست یک‌ماه پیش از چارت باشگاه استقلال حذف شده بود. زمانی که مدیرعامل و هیئت مدیره باشگاه تغییر کرد، بهرام افشارزاده چارت جدیدی برای باشگاه نوشت که در چارت جدید پست مدیر فنی وجود نداشت.

وی ادامه داد: با توجه به بدهی‌های باشگاه، وجود این پست برای باشگاه هزینه بی‌مورد به حساب می‌آمد و احتیاجی هم به آن نبود. در جلسات هیئت مدیره در این مورد بحث و تبادل نظر شد و در نهایت تصمیم گرفتیم این سمت را از چارت باشگاه حذف کنیم. در همه جلسات هیئت مدیره شرکت کرده‌ام و با این موضوع هم مشکلی نداشتم. ضمن اینکه این مسئله ربطی به کمیته فنی و تشکیل آن ندارد.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص ناراحتی امیر قلعه‌نویی از اظهارات علیرضا علیپور عنوان کرد: چون نمی‌دانم داستان چیست وارد این مسئله نمی‌شوم. واقعیت این است که همه تلاش مجموعه باشگاه برای کم کردن حاشیه‌ است اما متاسفانه از هر گوشه و کناری قصد دارند تیم را وارد حاشیه کنند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس