کد خبر 344531
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۳

طی روزهای اخیر تعداد زیادی از مقامات کشوری و لشکری به عیادت مقام معظم رهبری رفتند و در جریان حال ایشان قرار گرفتند. هنرمندان نیز مانند طیف های دیگر عصر روز گذشته ۲۱ شهریور به دیدار رهبر انقلاب رفتند.

به گزارش مشرق، عصر روز گذشته ۲۱ شهریور ماه تعدادی از اهالی فرهنگ و هنر به دیدار رهبر انقلاب در یکی از بیمارستان های تهران رفتند و از نزدیک جویای احوال ایشان شدند. ابوالقاسم طالبی کارگردان سینمای ایران یکی از چهره هایی است که خدمت مقام معظم رهبری رسیده و از نزدیک با ایشان دیدار کرده است. وی در باره این دیدار به خبرنگار مهر گفت: حضرت آقا همانند یک قرص ماه بودند و با صلابت و اقتدار می‌درخشیدند.

وی ادامه داد: یکی از نکته های جالب برای همه ما این بود که ایشان تمامی ما را به اسم می شناختند و با هر کدام از ما حال و احوال کردند و عنایت ایشان شامل حال ما شد. زمانی که رهبر انقلاب جعفر دهقان را دیدند، فرمودند که او در سریال «اصحاب کهف» بازی کرده است. طالبی درباره حال عمومی مقام معظم رهبری عنوان کرد: ایشان در تمام طول این دیدار سرشار از انرژی بودند و با ما می گفتند و می خندیدند. آقا سلامت بودند و مثل همیشه با مهربانی سخن گفتند.

مهران رجبی سینماگر دیگری بود که در این مراسم حضور داشت. او درباره جزییات این دیدار به خبرنگار مهر گفت: عصر روز گذشته ۲۱ شهریور با تعدادی از هنرمندان خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم و از آخرین وضعیت حال ایشان با خبر شدیم.

رجبی ادامه داد: این توفیق برای من و تعدادی از هنرمندان میسر شد که ایشان را از نزدیک ببینیم و من برای اولین بار بود که توانستم روی ماه مقام معظم رهبری را ببینم و صورت ایشان را ببوسم. در این دیدار سلامتی هرچه زودتر ایشان را از خداوند متعال خواستار شدم.

بازیگر سریال «دردسرهای عظیم» درباره حال عمومی مقام معظم رهبری گفت: شکر خدا حال ایشان بهتر شده است و روز گذشته ایشان خیلی بشاش بودند و مثل همیشه با خوش‌رویی با کسانی که به دیدارشان رفتند، برخورد کردند و با تعدادی از هنرمندان حاضر در این جلسه سخن گفتند.

مهران رجبی درباره این مساله که ایده دیدار با رهبری از کجا شکل گرفت، تصریح کرد: صبح روز گذشته مهران مهام با من تماس گرفت و گفت می خواهیم چنین اقدامی را انجام دهیم و من هم با اشتیاق به این جمع پیوستم.

همچنین محمد قاسمی تهیه کننده فیلم «شیار ۱۴۳ » یکی دیگر از سینماگرانی بوده است که روز گذشته به دیدار رهبر انقلاب رفته است. وی نیز درباره جزییات دیدار با رهبر انقلاب به خبرنگار مهر گفت: شکر پروردگار، حال ایشان رو به بهبودی است و ما از دیدار با ایشان بسیار استفاده کردیم.

ده نمکی درباره کتاب « فرهنگ اسارت» توضیحاتی را خدمت رهبر انقلاب ارائه داد
مسعود ده نمکی کارگردان سینما درباره عیادت اهالی فرهنگ و ادب از مقام معظم رهبری به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته من به همراه جمعی از هنرمندان، نویسندگان و ورزشکاران به عیادت مقام معظم رهبری رفتیم و فرصت ایجاد شده به محفلی صمیمی برای بیان نوع فعالیت های اهالی فرهنگ و ادب و ارائه توضیحاتی به مقام معظم رهبری تبدیل شد و از توصیه و رهنمودهای مقام معظم رهبری به بهترین شکل بهره بردند.

وی افزود: علاوه بر توضیح درباره آخرین فعالیت های سینمایی خود به مقام معظم رهبری، درباره «فرهنگ‌نامه اسارت و آزادگان» نیز صحبت کردیم و مقام معظم رهبری درباره این فرهنگ‌نامه سئوالاتی را پرسیدند و قرار شد این کتاب چند جلدی را به زودی به محضر ایشان برسانم.

کارگردان فیلم «اخراجی ها» عنوان کرد: در پایان هم جمع عیادت‌کنندگان برای سلامتی رهبر بزرگوار انقلاب دعا کردند.

این کارگردان سینما و تلویزیون که قرار است تازه ترین مجموعه تلویزیونی او «معراجی ها» از امشب از شبکه اول سیما پخش شود، در پایان صحبت‌هایش گفت: مردم با وجود اینکه می دانستند نسخه تلویزیونی «معراجی ها» پخش خواهد شد ولی باز هم به تماشای نسخه سینمایی آن در سینماها رفتند ولی من اطمینان می‌دهم در نسخه سریالی «معراجی ها» با مضامین جدیدی مواجه خواهید شد.

رهبر انقلاب توصیه کردند کم کار نباشیم
همچنین جهانبخش سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون یکی دیگر از چهره های هنری است که روز گذشته به عیادت مقام معظم رهبری رفته و از نزدیک جویای احوال ایشان شده است. وی در باره جزییات این دیدار به خبرنگار مهر گفت: روز گذشته ۲۱ شهریور زمانی که به خدمت رهبر انقلاب رسیدیم، مقام معظم رهبری با روی خوش از ما استقبال کردند و بسیار شاداب و سلامت بودند.

وی ادامه داد: ایشان هنرمندان حاضر در این جلسه را به اسم می‌شناختند و سفارش می‌کردند که در شاخه های هنری فعالیت کنید و کم کار نباشید و اگر کاری می‌خواهیم انجام دهیم برای رضای خدا باشد.

جهانبخش سلطانی درباره حال عمومی رهبر انقلاب عنوان کرد: ایشان حالشان خوب است. من این افتخار را داشته ام که تا کنون ۱۳ بار به خدمت ایشان رسیده و از نزدیک با رهبر انقلاب دیدار کرده‌ام. بازیگر سریال «یوسف پیامبر» یادآور شد: فرج الله سلحشور بانی خیر بود و باعث شد که ما روز گذشته به خدمت مقام معظم رهبری برسیم و از نزدیک جویای وضعیت حضرت آیت الله خامنه ای شویم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که هرچه زودتر ایشان لباس عافیت بر تن کنند و با کلام پر نفوذ خود در میدان عشق وارد شوند و ما زیر سایه ایشان باشیم. ابراهیم حاتمی کیا، کمال تبریزی، مجید مجیدی، ابوالقاسم طالبی، داریوش ارجمند، جهانبحش سلطانی، محمدرضا ورزی و ... از جمله افرادی بودند که به نمایندگی از طیف سینماگران ایران به عیادت رهبر انقلاب رفتند.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس