کد خبر 344289
تاریخ انتشار: ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸

بازیکن تیم ملی والیبال که در مرحله نهایی لیگ جهانی حضور داشت از کاهش تیم‎های لیگ برتر انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، سعید مصطفی‎وند با اشاره به انصراف چند تیم لیگ برتری، اظهار کرد: با این شرایط خیلی از بازیکن‎ها بیرون خواهند ماند که این شرایط خوب نیست و به ضرر والیبال کشورمان است.

وی تصریح کرد: فصل گذشته که 12 تیم در لیگ شرکت داشتند، خیلی از والیبالیست‎های خوب بدون تیم ماندند و با شرایط موجود در این فصل حداقل 30 تا 40 بازیکن به آنان اضافه می‎شود.

مصطفی‎وند که به تازگی با تیم شهرداری تبریز قرارداد بسته است، افزود: شاید ما که ملی‎پوش هستیم برای قرارداد مشکلی نداشته باشیم ولی خیلی جالب نیست بازیکنانی که در یکی دو سال گذشته عضو تیم‎های ملی بوده‎اند، پیشنهاد خوبی نداشته باشند.

این والیبالیست لرستانی با اشاره به اینکه برخی تیم‎ها درصددند کمتر هزینه کنند و به جوان‎ها میدان دهند، افزود: این تیم‎ها برای کاهش هزینه‎ها به سراغ والیبالیست‎های جوان می‎روند که از یک طرف خوب است چون پشتوانه‎سازی می‎شود اما از طرف دیگر سطح لیگ پایین می‎آید. جوانگرایی خوب است اما باید در کنار آن بازیکنان باتجربه نیز باشند.

وی تأکید کرد: اگر لیگ خوبی نداشته باشیم بدون شک تیم ملی خوبی نیز نخواهیم داشت و والیبال ایران ضربه خواهد خورد. بحث امرار معاش بازیکن‎ها نیز هست که با این شرایط وضعیت والیبالیست‎ها بدتر از قبل خواهد شد.

مصطفی‎وند ادامه داد: الان والیبال نقل مجلس مردم کشورمان است و در هر گوشه و کنار، اولین بحث تقدیر از والیبالیست‎هایی است که جانانه زحمت می‎کشند و ایرانی‎ها به داشتن چنین تیمی افتخار می‎کنند.

او در پایان گفت: با توجه به عملکرد کنونی تیم ملی به‎جای اینکه تعداد تیم‎های لیگ برتر بیشتر شود اما متأسفانه نتیجه معکوس داده و برخی تیم‎ها انصراف داده‎اند که امیدواریم مسئولان پیگیری کنند تا تعداد تیم‎ها کمتر نشود و اسپانسرها برای تیم‎داری در لیگ پیش‎قدم شوند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس