ذوب آهن و استقلال خوزستان اولین برد خود را در لیگ جشن گرفتند.

به گزارش مشرق، در ادامه بازی‌های هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان از ساعت 18:45 امروز (جمعه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود تیم استقلال خوزستان به پایان رسید.

براساس این گزارش، در این دیدار میثم مجیدی (58) و ایمان باصفا (78) برای استقلال خوزستان و احمد حسن‌زاده در دقیقه 4 برای صبا موفق به گلزنی شدند.


در دقیقه 69 بازی و در شرایطی که بازی یک بر یک مساوی بود، تیم صبا صاحب ضربه پنالتی شد اما حسن‌زاده نتوانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. در نهایت هم ایمان باصفا هافبک استقلال خوزستان که فصل گذشته در استقلال تهران بازی می‌کرد، موفق به گلزنی شد تا تیم عبدالله ویسی سه امتیاز بیرون از خانه را کسب کند.

محمد آرام‌طبع و جلال‌الدین علی محمدی از صبا با دریافت کارت زرد از سوی داور جریمه شدند.

این نخستین پیروزی تیم استقلال خوزستان در چهاردهمین دوره لیگ بود که از قضا مقابل تیم پیشین عبدالله ویسی رقم خورد. ویسی و شاگردانش با این پیروزی هفت امتیازی شدند و به رده یازدهم صعود کردند صبای قم هم با 9 امتیاز در رده هشتم جدول باقی ماند.

به گزارش مشرق، در یک دیدار دیگر تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و پیکان تهران از ساعت 18:35 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که تلاش آنها در پایان به برتری یک بر صفر ذوبی‌ها انجامید.

در نیمه نخست بازی دو تیم فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند اما حملات آنها بی‌نتیجه ماند. پس از آنکه در دقیقه 40 اسماعیل فرهادی تیر دروازه سیدمهدی رحمتی را به لرزه درآورد، سه دقیقه بعد ضربه مهاجم پیکان نیز به تیر دروازه ذوبی‌ها اصابت کرد تا دو تیم از این حیث نیز مساوی باشند.

ذوب‌آهن در نیمه دوم عملکرد بهتری داشت و بالاخره در دقیقه 77 توسط مصطفی شجاعی به گل رسید و در فاصله 13 دقیقه به پایان بازی تیمش را پیش انداخت. ذوب‌آهن در نهایت فاتح این دیدار شد و به نخستین برد خود در فصل جاری رسید. 

برتری یک بر صفر مقابل پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان را هفت امتیازی کرد و به رده یازدهم جدول فرستاد. پیکان نیز با شش امتیاز به رده چهاردهم جدول سقوط کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس