کد خبر 344135
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۴

هافبک تیم فوتبال نفت تهران گفت: از اینکه استقلال را ترک کردم، پشیمان نیستم چون نفت آسیایی است و البته در کنار یک استقلالی هستم.

به گزارش مشرق، ایمان مبعلی در مورد بازی روز گذشته مقابل استقلال و پیروزی نفت تهران مقابل این تیم اظهار داشت: سه هفته‌ای بود که نتوانستیم برنده باشیم، درحالی که می‌توانستیم در این سه هفته تیم برنده باشیم. انگیزه تک‌تک بازیکنان به خاطر نام استقلال و منصوریان زیاد بود، با نقاط قوت و ضعف استقلال آشنایی خوبی داشتیم و البته وقتی می‌گویم آشنا بودیم در حرف نبود و واقعاً در تمرینات کار کرده بودیم. ما با آشنایی کامل به مصاف استقلال رفتیم، البته این را هم بگویم که روی نقاط ضعف خودمان هم کار کردیم. ما عادت کرده بودیم دقیقه 80 به بعد گل دریافت می‌کردیم. به هر حال مقابل استقلال خوش‌شانس هم بودیم که توانستیم دقیقه یک گل بزنیم، این گل زودهنگام کمک زیادی به ما کرد تا بتوانیم تا پایان بازی اعتماد به نفس داشته باشیم.

وی در خصوص تشویقش توسط هواداران استقلال گفت: من ممنون آنها هستم، افتخار می‌کنم که قبلاً در استقلال بازی می‌کردم. در یکی دو سالی که در این تیم بودم رابطه خوبی با هواداران داشتم و دیروز هم سخت بود که مقابل آنها قرار بگیرم، اما فوتبال، حرفه‌ای است، منصوریان هم خودش 17 سال در استقلال بازی کرده و برای او هم سخت بود، اما مردم ایران دیگر با این قضیه کنار آمده‌اند چون فوتبال حرفه ای شده است.

مبعلی در پاسخ به این سؤال که از رفتن از استقلال و انتخاب تیم نفت پشیمان نیست، اظهار داشت: نه، پشیمان نیستم و از انتخاب نفت راضی‌ام، چون پیش یک استقلالی آمده‌ام، همچنین نفت یک تیم آسیایی است و همین که به یک تیم ضعیف یا بی‌اسم و رسم نرفتم و می‌خواهم در آسیا بازی کنم انتخاب خوبی انجام دادم.

این بازیکن در خصوص اینکه بازیکنان این تیم بعد از پیروزی مقابل استقلال اعلام کردند این برد را به منصوریان تقدیم کنند، گفت: یک جورهایی برای منصوریان بازی کردیم، گاهی اوقات یک مسابقاتی ارزشش بیشتر از سه امتیاز است.به هر حال برای خود من هم چون تیم سابقم بود و بازی پخش مستقیم هم می‌شد، انگیزه‌های متفاوتی داشت. منی که خیلی مقابل استقلال و پرسپولیس بازی کردم و از سن پایین به این دو تیم گل زدم شاید انگیزه‌ام متفاوت‌تر از سایر بازیکنان بود، ولی سعی کردم انگیزه‌ام را مثل بقیه تیم کنم و به آنها کمک کنم.

مبعلی در پایان درباره اینکه به تیم ملی هم فکر می‌کند یا خیر، گفت: جوابی برای این سؤال ندارم، من کار خودم را می‌کنم و  فعلا تمرکزم روی نفت و بازی‌های این تیم است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس