روز دوم از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیروزی سایپای البرز در خانه ملوان بندرانزلی آغاز شد.

به گزارش مشرق، روز دوم از هفته هشتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 17 امروز (جمعه) با دیدار ملوان بندرانزلی - سایپای البرز در ورزشگاه تختی بندرانزلی آغاز شد که در پایان به برتری 2 بر صفر نارنجی‌پوشان کرج انجامید.
برای سایپای البرز در نیمه نخست دیدار مقابل ملوان بندرانزلی حامد شیری (10 - پنالتی) و حکیم نصاری (16) موفق به گلزنی شدند تا این تیم با پیروزی به رختکن برود. ملوان درحالی نیمه نخست دیدار مقابل سایپای البرز را با شکست پشت سر گذاشت که در واپسین دقایق این نیمه ضربه آرمان رمضانی، مهاجم این تیم به تیر دروازه نارنجی‌پوشان برخورد کرد.

سایپا در نیمه دوم نیز به خوبی میدانداری کرد و با دفاع از اندوخته خود در نهایت به سه امتیازی ارزشمند در خانه ملوان رسید. این بازی کمتر از دو هزار تماشاگر داشت که در جریان نیمه دوم بازی بارها به نصرت ایراندوست، سرمربی و سیروس محجوب، مالک باشگاه ملوان بندرانزلی اعتراض کرده و خواهان تغییر و تحول در این باشگاه شدند.


این سومین شکست ملوان بندرانزلی در فصل جاری بود که باعث شد این تیم با هفت امتیاز همچنان در رده یازدهم جدول بماند. سایپای البرز نیز با شکست ملوان 13 امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس